Jump to content

nfsMW loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo helpers :D,

ik heb nfsMW een paar weken en als ik gepakt word dan loopt hij vast, hij gaat dan maden en na het laden komt dan zoon filmpje met de politie en jij en in dat filmpje blijft hij hangen dan stopt het filmpje en het geluid van in de laatste 2á 3 sec herhaalt hij steets en dan gaat hij trug naar het bureaublad en dan loopt m'n hele computer vast :N

kort gezegt hij loopt vast bij aanhouding :*D

edit: hier een filmpje tot hoe ver die gaat(zet je geluid eraf wand dat is niet zo goed op genomen) filmpje is van rapitshare ik zou niet weten waar ik anders een filmpje kan uploaden plaatjes wel maar filmpjes niet

>>filmpje<<klik op"free'' dan gaat hij aftellen op de pagina. klaar? code invoeren die er staat en op downloaden klikken

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:
hallo helpers :D,

ik heb nfsMW een paar weken en als ik gepakt word dan loopt hij vast, hij gaat dan maden en na het laden komt dan zoon filmpje met de politie en jij en in dat filmpje blijft hij hangen dan stopt het filmpje en het geluid van in de laatste 2á 3 sec herhaalt hij steets en dan gaat hij trug naar het bureaublad en dan loopt m'n hele computer vast :N

kort gezegt hij loopt vast bij aanhouding :*D

Klinkt als een fout in de cd, ik had ooit een spel (race spel) ben de naam vergeten, in iedergeval die liep ook steets op een bepaalt moment vast bij mij was het op een bepaalde baan, wat bleek? er zat een forse kras in het cd'tje waardoor hij hem niet meer goed kon lezen, ik heb hem toen weg moeten doen :-( Mischien is dit bij jou ook het geval kijk dus even het cd'tje na als er een vlek of iets op zit maakt het dan met een zacht vochtige doek even schoon (met een beetje water) Als er niks met het cd'tje aan de hand is zou ik hem opnieuw instaleren mischien zit er een instalatie fout in het spel. Succes verder ;)

Geplaatst:

goede teyorie maar er zit niks op de cd (wat ik al verwacht had wand ik heb hem pas een week of 2) en overnieuw insteleren heeft geen zin wand eerst die die het wel ik zal eens proberen om een neuwe account te maken of profiel.

ik doe hem liever niet op nieuw instaleren omdat ik bij blacklist 4 ben voor de eerste keer

Geplaatst:
goede teyorie maar er zit niks op de cd (wat ik al verwacht had wand ik heb hem pas een week of 2) en overnieuw insteleren heeft geen zin wand eerst die die het wel ik zal eens proberen om een neuwe account te maken of profiel.

ik doe hem liever niet op nieuw instaleren omdat ik bij blacklist 4 ben voor de eerste keer

Dan kan het heel goed zijn dat de fout in je pc zit ga naar: Deze computer>Lokaal station rechter muisknop>eigenschappen>Extra>Fout controle. Wie weet heeft het baat bij je spel ;)

ik heb geen lokale station :N

oja en een andere profiel maken lukte ook niet dan bleef hij ook hangen als ik gesnapt werd

Geplaatst:

oja en een andere profiel maken lukte ook niet dan bleef hij ook hangen als ik gesnapt werd

:? Vreemd. Ik heb even een screen van mijne gemaakt mischien kan je een overeenkomst bij jou zien?

Klik hier

:? Vreemd. Ik heb even een screen van mijne gemaakt mischien kan je een overeenkomst bij jou zien?

Klik hier

ikzie het al ik heb dat HDD(:c) maar daar rechter muisknop>eigenschappen>extra en dan bij mij staat er.....

nou ja bij mij is het zo:

controlenpi0.th.png

welke moet ik hebben ik heb de bovenste al geprobeerd maar als ik dan op comtroleren deuw dan komt er een schermpje dat ziet er zo uit:

comtrolen2du9.th.png

welke moet ik dan aanvinken of moet ik de anderen hebben

ik heb alleen de onderste eens geprobeerd en op start te drukken dan dan gaat die tot fase 2 en dan geeft hij iets dat hij niet kan controleren of zo

Geplaatst:

Klik hier

ikzie het al ik heb dat HDD(:c) maar daar rechter muisknop>eigenschappen>extra en dan bij mij staat er.....

nou ja bij mij is het zo:

controlenpi0.th.png

welke moet ik hebben ik heb de bovenste al geprobeerd maar als ik dan op comtroleren deuw dan komt er een schermpje dat ziet er zo uit:

comtrolen2du9.th.png

welke moet ik dan aanvinken of moet ik de anderen hebben

ik heb alleen de onderste eens geprobeerd en op start te drukken dan dan gaat die tot fase 2 en dan geeft hij iets dat hij niet kan controleren of zo

Je moet ze allebij aanvinken ;) Bij mij zegt hij dan dat hij het doet als windows opnieuw opstart als dat bij jou ook het geval is start windows opnieuw dan gaat hij ook van die fase's doen het kan even duren maar mischien helpt het :) Als dat goed gelukt is kan je waarschjinlijk ook de onderste genaamt: Defregmentatie doen ik zou dat als laatste mogelijkheid houden voor als je er echt niet meer uit komt, want Defregementatie houd in dat je compuer alles gaat nakijken en bestandjes weer op de goede plaats zet, dit neemt enige tijd in beslag als je dit niet regelmatig gedaan hebt (met regelmatig bedoel ik om het half jaar) Kan het wel een dag in beslag nemen.

Geplaatst:

het is niet gelukt die bovenste heeft hij voltooid maar hij liep nog steets vast.

maar wat gaat die dan doen alles ordenen zij je maar heeft dat geen invloed op de programma's van het spel of iets anders wat ik geinstaleerd heb en bedoel je met een dag 12 uur?

Geplaatst:
het is niet gelukt die bovenste heeft hij voltooid maar hij liep nog steets vast.

maar wat gaat die dan doen alles ordenen zij je maar heeft dat geen invloed op de programma's van het spel of iets anders wat ik geinstaleerd heb en bedoel je met een dag 12 uur?

Je bovenste stukje van: ''heeft hij voltooid maar hij liep nog steets vast.'' Hoe bedoel je prescies? Bedoel je als het bovenste stukje 'Foutcontrole' klaar is met het controleren dat hij na het voltooien vast loopt? Of loopt hij vast terwijl hij bezig is met controleren?

Daaronder 'Defregmentatie' heeft geen invloed op geen enkel programma. Met de tijd zit geen limiet aan vast ik zou zo niet kunnen zeggen hoe lang dat prescies duurt, dat is bij iedere pc heel verschillend. Stel je hebt het heel lang niet gedaan bijv. 1 jaar, en je begint ermee kan het inderdaad een dag in beslag nemen dat kan van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat zijn.. Heb je het al eerder gedaan bijv. nog geen half jaar geleden doet hij er een middagje over. Dus het houd in dat als je het heel lang niet gedaan hebt dat hij veel meer bestandjes op de goede plaats moet zetten dat kost je pc dan veel werk, heb je het niet zo lang geleden nog gedaan heeft hij minder werk omdat hij al een keer die bestandjes op de goede plaats heeft gezet.

Je bovenste stukje van: ''heeft hij voltooid maar hij liep nog steets vast.'' Hoe bedoel je prescies? Bedoel je als het bovenste stukje 'Foutcontrole' klaar is met het controleren dat hij na het voltooien vast loopt? Of loopt hij vast terwijl hij bezig is met controleren?

Daaronder 'Defregmentatie' heeft geen invloed op geen enkel programma. Met de tijd zit geen limiet aan vast ik zou zo niet kunnen zeggen hoe lang dat prescies duurt, dat is bij iedere pc heel verschillend. Stel je hebt het heel lang niet gedaan bijv. 1 jaar, en je begint ermee kan het inderdaad een dag in beslag nemen dat kan van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat zijn.. Heb je het al eerder gedaan bijv. nog geen half jaar geleden doet hij er een middagje over. Dus het houd in dat als je het heel lang niet gedaan hebt dat hij veel meer bestandjes op de goede plaats moet zetten dat kost je pc dan veel werk, heb je het niet zo lang geleden nog gedaan heeft hij minder werk omdat hij al een keer die bestandjes op de goede plaats heeft gezet.

met dat vastloop gedoe umm ik bedoel dat hij nog steets vastloopt als ik gepakt wordt.

ik heb dat defregmentatie nog nooit gedaan maar hij is een keer helemaal opnieuw geinstaleerd de computer dus ik zet hem nu aan en dan laat ik hem wel aanstaan tot naar school

gr. gta fan man

P.S.wakkiegeslacht volgens mij heb jij het niet goed gelezen wand ik heb hem net nieuw en ja niet gepakt worden met heatnievo 5 is best moeilijk... wat is eigenlijk de hoogste heatnievo?

ik dacht dat dat heatniveau 7 is. ik heb het voor elkaar gekregen om 9 te halen maar dat was cheated.

je kan hem wel opnieuw installeren want je kan je savegame backuppen. als het goed is staat deze in "mijn documenten".

wat je ook kan doen zijn updates installeren. dat wilt ook wel eens helpen. als je het liever toch niet wilt installeren probeer dan eens een herstelpunt te doen. (start->alle programmas->bureau assesoires->systeem werkset->systeem herstel) dan kies je de datum dat hij voor het laatst goed heeft gewerkt. oja, dit heeft wel degelijk invloed op je pc; voorbeeld: neem maar even 1 oktober. dan deed hij het goed. op 3 oktober heb ik just cause geinstalleerd en ik maak een herstelpunt dan staat just cause niet meer geinstalleerd. dus alles dat je na die datum geinstalleerd hebt zal het ook niet meer doen.

je fout kan ook komen door mods te installeren. ik kreeg een fout toen ik de ferrari mod had geinstalleerd en de all car spawner.

wat je ook nog kan doen is een no-cd crack erop gooien, wat volgens mij illegaal is. ik mag het daar niet over hebben maar als je het wilt proberen stuur dan maar een PM

succes in ieder geval nog.

Bewerkt: door Backsmash
ik denk dat ik hem opnieuw instaleer en de savegame bewaren.

mar is dit de savegame:mijn docomenten>need for speed MW>map:naam(daar staat eigenlijk de naam hoe ik heet op het spel)>bestand:naam

moet ik die op me computer opslaan en dan opnieuw instaleren of moet ik de map met het bestand erin op me bureaublad zetten?

gr. gta fan man

^^vorig bericht^^^

hallo ben ik weer :cya: ik heb hem opnieuw geinstaleerd maar hij liep nog steets vast.

ik ga nu Defregmentatie doen wand het is nu hier 7:00 en dan laat ik hem aanstaan tot ik weer trugkom van school :D ik hoop dat die dan klaar is zoniet dan kan ik nog wel wachten.

dus dan weten jullie dat ik voor 1 uur-1:20 niet kan andworden

gr. gta fan man

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...