Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gta sa op ps2 het scijnt als je fotos trekt daje dat dan op je pc kunt plaatsen maar ik weet nie echt pz help :engel:

>>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd. Heeft niks met jou vraag te maken.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst: (bewerkt)

Na ontcijferen van je vraag denk ik het antwoord erop te hebben:

Wat is Action Replay Max?

Action Replay Max is software die gebruikt wordt om het gedrag van videogames te veranderen of te beinvloeden (vooral cheats). Tegenwoordig is deze software beschikbaar voor de GameCube, Game Boy Advance, PlayStation 2, Xbox, Nintendo DS, and PlayStation Portable (PSP).

Meer functies ervan zoek je met google

NB. In dit geval is er de PS2 CD versie nodig.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Voor zover ik weet is ARMAX te koop op Bol.com en bij de mediamarkt. Met google vind je ook nog wel wat online shops die 'm verkopen.

Geplaatst:

Ar en libertycitypc, het lijkt wel of jullie een warning willen? Praten doe je via PB niet in dit topic. Om slotjes vragen doen wij al helemaal niet en dat kinderachtige gedoe van jullie twee ben ik nu wel meer dan zat.

Ar je blijft gewoon ontopic, als je iets wilt zeggen wat offtopic is (wat niet met het topic te maken heeft, dan PB je die gene maar). libertycitypc, hetzelfde geldt voor jou, wil je iets kwijt naar dat persoon, doe het via pb.

De gene die nu nog één keer offtopic gaat krijgt een warning.

>>> Door .Levi.: Berichten veilig opgeborgen zodat het topic er weer schoon en leesbaar uitziet.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...