dion aan de macht Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 gegroet ik ben met die denise bezig en elke keer hebe we sex gehad en dan zie ik er nie meer terug??? dit is rot want ik ben pas bij 50 % en wil 100%?? en heeft iemand nog goede tips?? dion aan de macht Reageren
Ar Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Een kogel, ben je van haar af ook. Bewerkt: 1 oktober 2006 door Ar Reageren
BaasB Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Je bedoelt dat ze daarna niet meer thuis is? Dat zou goed kunnen, want vriendinnen zijn niet altijd thuis. Hier vind je alle informatie over Denise Robinson, om welke tijd ze thuis is, maar ook andere dingen. Bijvoorbeeld waar ze het liefste uitgaat, wat haar favoriete 'hood' is, enzovoort: Klik. Ik hoop dat dit even genoeg informatie was over Denise Robinson. Groeten BaasBart Bewerkt: 1 oktober 2006 door BaasB Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 hoe bedoel je "zie ik er niet meer terug" wil ze niet meer daten, is ze nooit meer thuis, gaat de relatiemeter niet meer omhoog? want over het algemeen moet je de 100% kunnen halen. probeer anders cadeautjes te regelen, zoals bloemen of dildo's Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 het probleem is dat se nooit meer thuis is en ook niet tusse de tijd stippen.... das so raar en de relatiemeter gaat maar naaar beneden Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Als ze niet thuis is het moment dat wel op WikiGTA staat rij dan (of loop) dan even een blokje om en kijk daarna of ze er dan is, is ze er dan nog niet iets groter blokje om rijden... Meestal is ze er dan wel, helpt dit nog niet heb ik geen flauw idee Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 oo en ik bnen nieuw hier en hoe maak ik die avater enso :$ dion aan de macht oooooo en hoe krijg je snel dat% omhoog??/ Reageren
BaasB Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) oo en ik bnen nieuw hier en hoe maak ik die avater enso Een avatar kies je zo: Rechtsbovenin GTAForum staat: Mijn instellingen. Klik daarop. Klik dan op: Wijzig avatar. Ik heb voor de duidelijkheid even een plaatje voor je gemaakt: Daar kun je dan een avatar kiezen: - Een uit de Basis Galerij van GTAForum. - Een avater die jij op jouw computer hebt staan. Als je dit doet, moet je er wel op letten dat je avatar maximaal 15 KB mag zijn, en dat de avatar 64 x 64 pixels groot wordt. Als je geen mooie avatar op jouw computer hebt staan, kun je een avatar aanvragen. Dat kan in het Graphics Forum, wat je hier kunt vinden: Klik. Maar voordat je daar iets aanvraagt, moet je wel even de aanvraag regels lezen, die kun je hier vinden: Klik. Als je een avater hebt gekozen, klik je daaronder op: Avatar Bijwerken. Dan ben je klaar. Groeten BaasBart Bewerkt: 1 oktober 2006 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.