nofx Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 bij die missie van de blinde chinees waar je met de heli naar de boot ga? en wordt neergeschoten :blink: . daar verlies je al je wapens. krijg je die opt einde van die missie terug ? heb bangelijk veel bullets en ben ni van zin om die terug te zoeken of te kopen :angry:
nofx Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 is dat de missie om het derde eiland te unlocken ? :huh: dan wacht ik daar nog wel ff me
CJ-SA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 neej ik d8 van niet maar ik ben een beetje vergeetachtig dusse
nofx Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ga ik eerst nog wa fun maken met mijn bulletts B)
ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 bij die missie van de blinde chinees waar je met de heli naar de boot ga? en wordt neergeschoten :blink: . daar verlies je al je wapens. krijg je die opt einde van die missie terug ? heb bangelijk veel bullets en ben ni van zin om die terug te zoeken of te kopen :angry: die wapens kun je vergeten,ben je kwijt krijg je niet meer terug
gtafan007 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik gebruik altijd wapen cheats als je ze blijft herhalen dan heb je veel bullets
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Als je exacte gegevens wilt, neem dan een kijkje op WikiGTA; San Andreas; Missieoverzicht of gewoon GTA SA Walktrough op het forum dan kom je op de site terecht. Wat ontmoedigd je eigenlijk zo aan Las Venturas?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Het lijkt me niet nodig om nog te reageren op een topic van bijna 5 jaar geleden.
Recommended Posts