Mazzeltje Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik heb net de film Paycheck gezien. Ik vond het een hele mooie film en ik was benieuwt of jullie deze film ook ooit hebben gezien. Het is een erg intressante film met een heel mooi verhaal. Je moet wel goed op letten bij deze film want anders snap je er op het laatst niet veel van. Maar dat is nou het mooiste. Deze film is erg boeiend. Als ik er een cijfer voor moest geven gaf ik hem een: 8 Informatie: Een ingenieur werkt al drie jaar lang aan een geheim project. Op een dag wordt hij wakker en ontdekt dat zijn werkgever de delen van zijn geheugen die over het project gaan, heeft gewist. Wanneer hij zijn 'paycheck' wil ophalen blijkt dat hij heeft ingestemd met betaling in zonderlinge voorwerpen in plaats van geld. Hij probeert radeloos de stukjes uit zijn geheugen terug te vinden terwijl blijkt dat ook de overheid achter hem aan zit. Reageren
Jorair Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 lijkt me een leuke film, maar ik snap je informatie onder je bericht niet eens dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.