DenkaanHenk Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Heeft iemand een Save Game waar ik de missie Panlantic Land Grab van Donald Love Kan doen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ja, vanavond of morgenavond zal ik er één plaatsen. VforV, SummerBase en ik hebben net de verhaallijn afgemaakt. We zijn nu de laatste dingen aan het klaarmaken en dan posten we het. Eerder geven we geen savegame's uit ons team weg. We plaatsen dan weer zo'n topic zoals we voor Vice City en San Andreas ook al hadden gedaan. Geduld is dus het enige ding wat je op dit moment kan doen! Reageren
Pietje II Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik weet dat binnen een korte tijd de GTA Liberty City Stories-savegames uitgebracht zullen worden, maar wie weet moet Denkaanhenk zo té lang wachten wat voor hem natuurlijk ook niet leuk is. Ik zal zeggen Denkaanhenk: Je hebt geluk. Toevallig speelde ik laatst elke avond nog eventjes Liberty City Stories en was ik opnieuw met de missie begonnen. Geheel toevallig was ik gisteravond beland bij de missie 'Panlantic Land Grab', dus kon ik meteen deze savegame voor jou regelen. Ik heb opgeslagen in de Shoreside Vale Savehouse, zodat je niet ver hoeft te reizen om de missie van Donald Love te doen. Verder heeft Toni een volle health en ammo, en heeft hij beschikking over de volgende wapens: Katana, Grenades, Colt Python (.357), Sawed-Off Shotgun, MP5K, M4, Rocket Launcher en een Sniper Rifle. Toni zal zijn Leone Suit aan hebben. Ook zal je een leuk bedragje van $43210,- op je bankrekening hebben staan. Ik heb in deze savegame géén cheats en/of modificaties en dergelijke gebruikt, ik wens je veel plezier met het behalen van de missie, je hoeft alleen maar naar de rode D (D) te gaan en de rest gaat vanzelf. De savegame zit in de bijlage. Je installeert hem door de savegame uit te pakken en in de map psp/SAVEDATA van je PlayStation Portable te plaatsen. Veel plezier! ULES00151S5.zip Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Bedankt Pietje II Dit is namelijk mijn favoriete missie. En ik kan niet wachten tot je alle Save Games kan downloaden van het team uit het noorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.