Kanon-killer Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hi, Ik kom bij de rijschool en de vliegschool niet verder Bootschool overal zilver+ Wie kan deze afmaken? Door een cheat heb ik de skills al 100 % , maar de scholen zijn jammergenoeg nodig om verder te komen. Alvast bedankt ! (Opgeslagen bij de vliegschool. Evt. cheaten mag) SaveGame:
Bling Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Aangezien jij brons al genoeg vind heb ik niet alles net zolang overgedaan tot ik goud haalde maar heb wel alles hoger dan zilver. Flying School - Passed - Take Off - Goud Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and Land - Goud Helicopter Takeoff - Goud Land Helicopter - Goud Destroy Targets - Goud Loop the Loop - Goud Barrel Roll - Goud Parachute onto Target - Zilver Driving School - Passsed - The 360- Goud - The 180 - Goud - Whip and Terminate - Goud - Pop and Control - Goud - Burn and Lap - Zilver - Cone Coil - Goud - The '90' - Zilver - Wheelie Weave - Zilver - Spin and Go - Zilver - P.I.T. Maneuver - Zilver - Alley Oop - Zilver - City Slicking - Zilver Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel plezier met de volgende missies. Edit: Je hebt inderdaad gelijk Kanon-Killer, het was de verkeerde savegame. Als het goed is staat de goede er nu inplaats van die verkeerde. Bewerkt: 2 oktober 2006 door Bling
Kanon-killer Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je. Edit: Ik kan je trouwens niet garanderen dat alles goud wordt, maar ik ga mijn best doen. Brons is goed genoeg, dat ze maar gedaan zijn. EDIT: Bedankt! EDIT 2: Weet je zeker dat de save-game van mij is? Ik heb namelijk net gezien dat dat poppetje in het spel nogal anders is dan mijn eigen CJ (Het spel dat in de bijlage zit is op slot 1, en ik speel op 2) EDIT 3: Nu is het wel de goede. Bedankt! Bewerkt: 2 oktober 2006 door Kanon-killer
Recommended Posts