Jump to content

Ipb 2.1.6 of vbulletin

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is jouw keus. Je betaald voor IPB of vBulletin en dan mag je die op elke host uploaden die je wil, dus ook op een gratis host ja. Je mag hem echter niet illegaal verspreiden (dus niet het forum te download aan bieden). Of je je forum vervolgens op een gratis of een betaalde host upload, dat maakt dus niet uit.

Kort antwoord op een simpele vraag. :puh:

@Ewoud: IPB 2.1.7 bedoel je waarschijnlijk.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben van plan ipb of vbulletin te kopen maar mag je dan een gratis host gebruiken?

We zitten ondertussen al weer aan de Ipb 2.1.6 en je mag zelf weten waar je de software host zolang je het maar legaal heb.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Vergeet niet er op te letten of je host IPB of vBulletin ondersteunt. Wat misschien wel beter is, is een betaalde host nemen. Als je toch al een licentie koopt van IPB of vBulletin, kan er een betaalde host ook wel bij. Het lijkt mij namelijk een beetje zonde om een systeem waar je veel voor betaald te laten draaien op een gratis host met veel limieten, zoals maximaal aantal MB's aan traffic enzo. Als je een betaalde host neemt, kun je uiteindelijk veel meer met je forum.

Geplaatst:
Vergeet niet er op te letten of je host IPB of vBulletin ondersteunt. Wat misschien wel beter is, is een betaalde host nemen. Als je toch al een licentie koopt van IPB of vBulletin, kan er een betaalde host ook wel bij. Het lijkt mij namelijk een beetje zonde om een systeem waar je veel voor betaald te laten draaien op een gratis host met veel limieten, zoals maximaal aantal MB's aan traffic enzo. Als je een betaalde host neemt, kun je uiteindelijk veel meer met je forum.

Gunslinger ik wil je even zeggen dat er bij de beste betaalde hosts en de beste hosts altijd een maximaal aantal Mb's traffic en space is. Als er geen limiet is is het een slechte host, want onbeperkt kan NOOIT.

Maar dat je meer mogelijkheden hebt zou ik zo nog niet zeggen, dat het beter is wel je hebt geen last van reclame wat al een groot pluspunt is want mensen die je site bezoeken weten binnen minder dan 1 seconde of ze door zoeken op je site of niet dat is wetenschappelijk bewezen (dacht ik toch). En ook zal je waarschijnlijk minder downtime ondervinden en zal je site sneller laden doordat de verbinding met de server beter is.

Geplaatst:

Gunslinger ik wil je even zeggen dat er bij de beste betaalde hosts en de beste hosts altijd een maximaal aantal Mb's traffic en space is. Als er geen limiet is is het een slechte host, want onbeperkt kan NOOIT.

Weet ik, maar ik bedoel eigenlijk dat bij gratis hosts die limieten veel eerder bereikt zijn. Als je een betaalde host neemt, kun je doen wat je wilt, omdat je een pakket kiest wat bij je past (Dus eentje dat net wat groter is dan wat je nodig hebt). :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...