EXIT Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 hey, je hebt op je toetsbord eeb prt scr toets. maar is er ook een programma om een bepaalt stuk van je scherm te fotograveren? greetz exit Reageren
Joriz Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Fraps www.fraps.com Je kan gratis een aantal versies downloaden in onze Download Database. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Je kan ook met alt + Print Screen alleen een actief venster 'fotograferen' (dus niet het gehele scherm). Of ging het specifiek om een programma? Reageren
EXIT Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) ik heb de gelegaliseerde versie van fraps maar volgens mij kan je er niet een bepaalt stuk van het scherm fotograferen bv het rode gedeelte van het scherm Bewerkt: 1 oktober 2006 door EXIT Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 een veeeeeeeeeel beter programma heb ik, nm. MWsnap Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet nog een hele goeie, namelijk X-Shot, die is gratis en je kan het formaat bepalen enzo. Edit: Ik heb de website gevonden. Klik hier. Bewerkt: 1 oktober 2006 door gta_rulez Reageren
EXIT Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 een veeeeeeeeeel beter programma heb ik, nm. MWsnap bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.