Jump to content

nog moeite doen


thug

Recommended Posts

GTA III is zeker een must have in je collectie van GTA spellen. Het is de eerste 3D GTA. De graphics zijn wel wat donker in GTA III. De verhaallijn is zeer boeiend. Je kunt GTA III uren spelen. In het begin kun je niet echt makkelijk aan wapens komen. Dit kun je oplossen door hidden packages op te sporen. Je krijgt helaas geen beloning als je het spel voor 100% hebt uitgespeeld. GTA III kost ongeveer €9.99. GTA III is absoluut een koopje. Voor meer argumenten voor en tegen GTA III, verwijs ik je naar dit topic.

Ik kan niet ongeveer zeggen hoe lang je kwijt zou zijn om de storyline uit te spelen. Dat ligt aan het aantal uren wat je aan het gamen bent. Toen ik GTA III voor de eerste ging uitspelen was ik tussen de 15 en 20 uur kwijt. Dit was natuurlijk de eerste keer. De eerste keer is altijd moeilijk. Als je een paar keer de storyline hebt uitgespeeld dan heb je tussen de 7 en 15 uur nodig om de storyline uit te spelen.

Ik wens je veel geluk met het maken van een keuze. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jouw was zou ik hem zeker nemen. Het mag dan wel een spel uit 2000 zijn, maar het blijft een klassieker.

Hier ff wat goeie en slechte punten in mijn ogen:

+ Er zitten veel moeilijke missies in, andere zijn juist leuk en makkelijk

+ De storyline duurt best lang, en daar komen nog flink wat zijmissies bij

- Je kan niet op motors

- Claude (de hoofdpersoon) praat niet

Hij is nu nog maar 10 euro. Ik zou hem kopen als ik jouw was, maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey thug,

Ik zelf vind het wel de moeite. Ik zelf heb GTA III ook sinds kort gekocht, omdat dit nog miste aan me GTA collectie, en als GTA fan, moet je deze natuurlijk hebben in je collectie, omdat dankzij GTA III de gtas populairder, beter en leuker werden, ook in 3d stijl namelijk

Zoals je ziet op me Profiel speel ik ook momenteel GTA III, en moet zeggen dat ik verast ben over het spel. De missies zijn er leuk, en vanaf de bruggen open zijn, zie je eigenlijk dat GTA III best groot zijn. Ook de verschillende maffias en de metro die je kunt nemen zijn er wel leuk. Het doet me ook veel denken aan Vice City. Persoonlijk vind ik GTA III zelfs beter als Vice City bijna. Als je een echte GTA fan bent, raad ik je ook aan om deze bij je collectie te voegen, deze wil je niet missen, en deze is ook zeker de moeite waard, zelfs ik schrok ervan..

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een klein minpuntje wat ik zelf vind: als je het spel hebt uigespeeld wordt je bijna overal waarje komt beschoten of aangevallen. Dit vin ik zelf best irri, maar verder is het zeker wel goed dat je hem gekocht hebt (als je dat tenminste nu al gedaan hebt).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...