gta_fan_123 Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hallo ik krijg disndag eindelijk Lcs en ik vroeg me af moet ik 'm nou op de ps2 of op de psp kopen waar kan ik 'm het best op spelen? En kunnen jullie ook wat vertellen over Lcs,nieuwe dingen wat je in gta3, VC en Sa nog niet had? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Heey gta_fan_123 Eerst en vooral welkom op het forum Ik zelf neem bijna alles van gta op ps2. Ik kan daarmee beter overweg, en ken daar ook alle toetsen hoe de bediening daarvan is. Maar eigenlijk moet je dit zelf kiezen. Waar jij het makkelijkst op speelt, en het leukst vind. Alles over GTA Liberty City stories, of in elk geval het belangrijkste vind je Hier De missies zijn onder andere bij GTA Liberty City stories wel korter dan vice city, san andreas of GTA III De missies zijn ook eigenlijk zowat het belangrijkste dat veranderd is. Ze zijn eigenlijk eenvoudiger dan de andere GTA's, ze zijn korter, ze zijn sneller uitgespeeld en je kunt ook openbare telefoons opnemen om te weten waar illegale straat races afspelen. Bewerkt: 1 oktober 2006 door TheGuardian Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 En kunnen jullie ook wat vertellen over Lcs,nieuwe dingen wat je in gta3, VC en Sa nog niet had?Ja, zeker kan ik dat! Er zijn twee nieuwe dingen. Dit ding komt volgens mij in geen enkele GTA voor dat is de Avenger en de Manchez. De Manchez is een opgevoerde Sanchez de iets sneller gaat dan de gewone Sanchez en je kunt er beter mee rijden. De Avenger is van de anti-criminal-gangcar Avenging Angels, dit vertel ik alvast omdat je hem toch gaat kopen (of dat zeg je). Maar die Manchez is dus zeker een speciaal voertuig en de Avenger is gebasseert op de Angel (volgens mij even snel).Ik raad aan om hem op de PSP te kopen, want dat speelt veel beteren tenopzichte van de PS2 heb je veel meer voordelen. Je kunt erg gemakkelijk screenshots nemen, voertuigen spawnen en de besturing is hetzelfde als op de PS2 alleen een pietsie anders. Verder zullen VforV, SummerBase en ik ook nog wat leuks voor GTA LIberty City op de PSP presenteren. Ze zeggen dat ten opzichte van de PSP de kwaliteit van LCS op de PS2 beter is. Daar twijfel ik sterk aan, als ik 2 van deze screens naast elkaar zie (1 van de PSP en 1 van de PS2) dan lijkt die van de PS2 veel slechter. Verder is het ook makkelijk mogenljk om op de PSP een eigen radiootje te maken. Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 En kunnen jullie ook wat vertellen over Lcs,nieuwe dingen wat je in gta3, VC en Sa nog niet had?Ja, zeker kan ik dat! Er zijn twee nieuwe dingen. Dit ding komt volgens mij in geen enkele GTA voor dat is de Avenger en de Manchez. De Manchez is een opgevoerde Sanchez de iets sneller gaat dan de gewone Sanchez en je kunt er beter mee rijden. De Avenger is van de anti-criminal-gangcar Avenging Angels, dit vertel ik alvast omdat je hem toch gaat kopen (of dat zeg je). Maar die Manchez is dus zeker een speciaal voertuig en de Avenger is gebasseert op de Angel (volgens mij even snel).Ik raad aan om hem op de PSP te kopen, want dat speelt veel beteren tenopzichte van de PS2 heb je veel meer voordelen. Je kunt erg gemakkelijk screenshots nemen, voertuigen spawnen en de besturing is hetzelfde als op de PS2 alleen een pietsie anders. Verder zullen VforV, SummerBase en ik ook nog wat leuks voor GTA LIberty City op de PSP presenteren. Ze zeggen dat ten opzichte van de PSP de kwaliteit van LCS op de PS2 beter is. Daar twijfel ik sterk aan, als ik 2 van deze screens naast elkaar zie (1 van de PSP en 1 van de PS2) dan lijkt die van de PS2 veel slechter. Verder is het ook makkelijk mogenljk om op de PSP een eigen radiootje te maken. oke bedankt ik wil 'm ook wel op de PSP kopen maar als je 'm op de ps2 koopt heb je een groter beeld en op de psp niet. Dat is dan toch wel te merken? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 oke bedankt ik wil 'm ook wel op de PSP kopen maar als je 'm op de ps2 koopt heb je een groter beeld en op de psp niet. Dat is dan toch wel te merken? Eigenlijk is dit helemaal niet. Dit komt doordat je bij de PS2 verder weg zit als bij de PSP en bij de PSP zit je er grof gezegt met je neus boven op. De grapisch zijn bij de PS2-versie wel wat opgepoest maar toch ga ik voor de PSP-versie omdat veel mensen LCS gaan vergelijken met San Andreas. Terwijl LCS op de PS2 overgezet is van een handheld naar de PS2. Op de PSP is veel minder mogelijk als op de PS2... [Oké met VCS heeft Rockstar maar weer eens bewezen dat het dus wel kan ] Verder kun je op de PSP met een USB-kabeltje van ± €6,- er van alles op zetten, zoals bijv. CheatDevice (Cheat programma), usertacks, gedownloade save-games en noem maar op . Op de PS2 moet je er sofware van €25,- á €30,- gaan kopen om dit soort dingen te installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.