Jump to content

gta speelt in schokjes

Recommended Posts

Geplaatst:

hellow,

als ik gta sa speel op pc dan speelt het spel in schokjes in plaats van lekker vloeiend, alles gaat traag vooruit

en de auto's rijden ook zo aggressief. kan iemand helpen? :?

Geplaatst:

Heey Sammerd,

Heb je met andere games ook last van dat ze trager gaan of enkel met GTA?

Wat ik ook graag zou weten, je zegt dat het spel traag gaat in schokken, maar de autos zie je toch snel agresief rijden. Rijden de autos dan wild zonder schokken, of hebben deze ook schokken?

Ik zou eerst kijken of er geen schade is aan je cd-rom, en wil je dan ook ineens antwoord geven op me vragen.. Want zo kan ik je niet helpen, het is nog een beetje te onduidelijk daarvoor ;)

Geplaatst:

ja de auto's rijden ook in schokjes maar ze rijden tege alls aan, nee alleen met san andreas heb ik dit probleem.al bedankt voor de snelle reactie

Geplaatst:

Thnx voor het beantwoorden

Heb je dit al sinds de instalatie, of heb je deze al langer?

Want het kan eventueel aan je installatie liggen. Ik had op pc hier eens Vice City geinstalleerd, en ik had toen het probleem met voetgangers, dat die op elkaar schoten, net rellen..

Had toen opnieuw geinstalleerd, en was opgelost

Moest je dit nu toch pas hebben en ervoor nooit gehad, dan ligt de oorzaak ergens anders, en zal ik deze wel even voor je opzoeken.

Moest het toch zijn dat je net SA gedownload hebt, en dat dus al heeft vanaf je dit gedownload hebt, dan raad ik aan even alles opnieuw te installeren en volgens de instructies.

Moest hij het hierna nog hebben, zal ik ook hierop een oplossing zoeken

Ik wens je alle succes toe ;)

Geplaatst:

ik heb het spel al twintig keer geherinstalleerd maar het spel blijft hetzelfde doen, ik speel sa wel op de laptop mss heeft dat er wat mee te make. ik heb al alles geprobeerd en afgezocht maar sa blijft traag spelen.dus het speelt al traag van bij de installatie. alvast bedankt ;)

Geplaatst:

miss is het je video-kaart, toen ik het op mijn laptop speelde had ik daar ook last van. je moet gewoon de resolutie van je beeld naar beneden zetten, dan is je beeld iets minder mooi maar kan je het wel normaal spelen.

nu ik het op mijn gewone pc speel kan ik de resolutie wel veel hoger zetten.

miss moet je ff naar je video-kaart kijken of het daar aan licht

suc6!!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben eens even gaan opzoeken, en heb iets gevonden dat een snellere game play moet geven, dus geen geschok of tragere beelden.

Zet het op 1024*768 Very High

Normaal moet ie dan werken of in elk geval vlotter gaan en zonder schokken. Wie weet gaan je autos dan ook normaal doen, mischien lijken deze agressiever door die schokken waardoor je beeld even hangt, en dan plots ze ineens een stuk verder staan en dan weer schokt.

Nog eens succes ;)

@Hierboven, het ligt niet aan zijn videokaart normaal, want andere games werkt wel bij hem, alleen GTA niet :puh:

Maar hij kan eventueel altijd proberen..

Bewerkt: door TheGuardian
Geplaatst: (bewerkt)

Nee, niemand kan je helpen, doei :puh: (grapje, ik ben blij vandaag :schater: )

Volgens mij heeft resolutie weinig effect op het geschok, ik denk dat je de draw distance iets minder moet maken en ''dat ding (iets met GFX Qualiti)'' naar Medium moet zetten.

En anti-aliasing iets minder moet maken.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

huh ik heb het ook in een keer dat ie in shokjes speeld ik hb een zeer goeie com sinds ik sa-mp er op heb gezet speeld ie in shokjes en ik kan sa-mp niet uninstaleren :S:S:S:S

kan iemand mij helpen

Geplaatst:
huh ik heb het ook in een keer dat ie in shokjes speeld ik hb een zeer goeie com sinds ik sa-mp er op heb gezet speeld ie in shokjes en ik kan sa-mp niet uninstaleren :S:S:S:S

kan iemand mij helpen

Je zou kunnen proberen je gta opnieuw te instaleren, als je gta sa ook niet kan uninstaleren moet je even proberen bij Deze computer>Rechter muisknop op Lokaal station>Schijfopruiming>meer opties>Geinstalleerde programma's klik op opruimen>Gta sa verwijderen. Daarna proberen Sa weer te instaleren met eventuweel sa-mp mischien dat hij dan zonder schokjes speelt, kan altijd dat er een foutje in zit. Succes ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...