Jump to content

Farao?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ging weer eens op zoek op de plek waar de glendales de bergen af rijden, en toen zag ik een soort afbeelding op de rotsen:

gtasarf5.th.jpg

Het lijkt op een farao, wat denken jullie?

Als je aan de andere kant van deze rots kijkt, zie je nog meer van deze tekeningen.

Bewerkt: door referer
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

4

• Lance Vance Dance

3

• referer

3

• Twankala

3

Geplaatst:

Heey referer,

Zeer goed gevonden moet ik toegeven. Ik zat maar te kijken, en zag er eerst maar niks in, maar als je goed kijkt, zie je idd een soort tekening van een farao grafkist..

Rockstar heeft altijd wel van die leuke easter eggs.

Erg goed gevonden :klap:

Geplaatst:

Bedankt :)

Waar zal dit naar verwijzen? Of is dit gewoon zonder reden geplaatst? :)

Geplaatst:

Volgens mij is het een gewoon een verwijzing naar een farao gedoe, niks speciaal denk ik dus..

Ik denk eerder dat Rockstar dit gewoon er voor de grap heeft toegevoegd, zoals er met meerdere Easter Eggs van GTA SA zijn.

Nu ik trouwens beter kijk, vind ik het iets van een totempaal afhebben, en de rest van die tekeningen die er nog staan zoals je zegt, hebben daar mischien ook wat meetemaken.

Een speciale verwijzing zie ik hier eerlijk gezegd niet in.. ;)

Geplaatst:

Het lijkt inderdaad meer op een totempaal. Ik herken iets/iemand met een masker die een zwaard of een amulet vast heeft.

Geplaatst:

is het niet een afbeelding van het hotel in las veranturas, daar staat ook zo'n sfinx :cab:

maar wel goed gevonden :klap:

Geplaatst:

zoiets is mij ook opgevallen maar heb nie gepost want op bijna alle rosten in de bossen staan die tekens

Geplaatst:

Zijn inderdaad rare textures die gebruikt zijn in Back o' beyond.

Denk dat je met de zoekfunctie wel het een en ander kan vinden over deze rare plek.

Geplaatst:

Nee, dit is random. ALs je goed kijkt zie je een streep in het midden van de farao. Dat grenst dus aan de texture. Deze is toevallig net naast elkaar geplaatst in spiegelbeeld. Ga maar verder zoeken naar een halve farao, en je vind er erg veel.

Heb ik geen gelijk: Mooie vondst! =D

• 4 weken later...
Geplaatst:

hahah grappig

of rockstar is heel erg creatief . of hun hebben dat soort bergen wel eens gezien . of het is gewoon toeval

maar wel een EE waardig

Geplaatst:

Goed gevonden! :D

dit had ik zelf nooit kunnen vinden dit lijkt echt op z,n farao met z,n slang eronder je weet wel :Y

maar is dit niet mischien toeval dat dit erin zit want meestal als ik naar rotsen kijk zie ik er altijd

gezichten in ook in het echt zie ik dat :klap:

Maar ik denk dat R* deze er wel expres heb ingedaan of het zit hem in de texture dat het erop lijkt

maar dat denk ik niet :sigaar:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik vind het heel goed gevonden, maar ik denk dat het niks te betekenen heeft. :N

als je goed naar stenen kijkt zou je ook kunnen zeggen dat daar iets in zit.

dan zien anderen het ook, maar hetzelfde als je op een papiertje gaat krassen. uiteindelijk zie je er iets in.

dus ik denk dat het gewoon een paar strepen in de rots zijn.

twankala 8)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...