referer Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Ik ging weer eens op zoek op de plek waar de glendales de bergen af rijden, en toen zag ik een soort afbeelding op de rotsen: Het lijkt op een farao, wat denken jullie? Als je aan de andere kant van deze rots kijkt, zie je nog meer van deze tekeningen. Bewerkt: 1 oktober 2006 door referer
TheGuardian Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Heey referer, Zeer goed gevonden moet ik toegeven. Ik zat maar te kijken, en zag er eerst maar niks in, maar als je goed kijkt, zie je idd een soort tekening van een farao grafkist.. Rockstar heeft altijd wel van die leuke easter eggs. Erg goed gevonden
referer Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Bedankt Waar zal dit naar verwijzen? Of is dit gewoon zonder reden geplaatst?
TheGuardian Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Volgens mij is het een gewoon een verwijzing naar een farao gedoe, niks speciaal denk ik dus.. Ik denk eerder dat Rockstar dit gewoon er voor de grap heeft toegevoegd, zoals er met meerdere Easter Eggs van GTA SA zijn. Nu ik trouwens beter kijk, vind ik het iets van een totempaal afhebben, en de rest van die tekeningen die er nog staan zoals je zegt, hebben daar mischien ook wat meetemaken. Een speciale verwijzing zie ik hier eerlijk gezegd niet in..
referer Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Het lijkt inderdaad meer op een totempaal. Ik herken iets/iemand met een masker die een zwaard of een amulet vast heeft.
Vercetty Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 is het niet een afbeelding van het hotel in las veranturas, daar staat ook zo'n sfinx maar wel goed gevonden
GTAVC Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 zoiets is mij ook opgevallen maar heb nie gepost want op bijna alle rosten in de bossen staan die tekens
Joriz Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Zijn inderdaad rare textures die gebruikt zijn in Back o' beyond. Denk dat je met de zoekfunctie wel het een en ander kan vinden over deze rare plek.
ikt Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Nee, dit is random. ALs je goed kijkt zie je een streep in het midden van de farao. Dat grenst dus aan de texture. Deze is toevallig net naast elkaar geplaatst in spiegelbeeld. Ga maar verder zoeken naar een halve farao, en je vind er erg veel. Heb ik geen gelijk: Mooie vondst! =D
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 mooie vondst ik zag hem eerst niet maar ik heb hem toch gevonden.
BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hahah grappig of rockstar is heel erg creatief . of hun hebben dat soort bergen wel eens gezien . of het is gewoon toeval maar wel een EE waardig
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik zie er eigenlijk wel de sfinx van las venturas in, en met daarachter de piramide.
nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Goed gevonden! dit had ik zelf nooit kunnen vinden dit lijkt echt op z,n farao met z,n slang eronder je weet wel maar is dit niet mischien toeval dat dit erin zit want meestal als ik naar rotsen kijk zie ik er altijd gezichten in ook in het echt zie ik dat Maar ik denk dat R* deze er wel expres heb ingedaan of het zit hem in de texture dat het erop lijkt maar dat denk ik niet
Twankala Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik vind het heel goed gevonden, maar ik denk dat het niks te betekenen heeft. als je goed naar stenen kijkt zou je ook kunnen zeggen dat daar iets in zit. dan zien anderen het ook, maar hetzelfde als je op een papiertje gaat krassen. uiteindelijk zie je er iets in. dus ik denk dat het gewoon een paar strepen in de rots zijn. twankala
kikkerbips Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Geweldig gevonden. Het zijn gewoon hyroglieven.(Denk ik)
Recommended Posts