michelIII Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 egt stoer gevonden zoals de rest al zegt mischien zijn er meer dingen over egypte we hebben nu al de sfinx die piramide avbeelding van farao en nog zon ander ding ik weet niet hoe die heet
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog wel een paar egyptisch lijkende beelden gezien ergens, zal het zo posten... Bewerkt: 6 januari 2007 door $NeoSyp$
Mythbuster Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Woow waar is dat???!!.. die heb ik echt nog nooit gezien, BTW: Rockstar heeft kennelijk iets met egypte en pyramides en farao's en dat soort spul whaha
GTAVC Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 ik vind het op van die farao vorken lijken waar heb je die gevonden
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Staat naast de Sherman Dam. Ik dnek dat het een soort herdenkingsmonument is (liggen ook bloemen bij)
Twankala Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik ben van mijn mening veranderd. eerst dacht ik dat het toeval was, maar ik heb het nog is goed bekenen en je ziet er ook echt een gezicht in. zijn zik en zijn soort van hoed. ik vind het knap dat je het gezien hebt, en ben benieuwd of deze als is eerder ontdekt.
Boris H. Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Die farao's worden meer gebruikt. Voordat ik MTA had klooide ik vaak aan met de mapeditor. Daarmee had ik op een gegeven moment een soort groot stuk vlees aan een haak gevonden. Die had ik in cj's huis opgehangen en er zat een soort paarsgelig faraohoofd in de texture van dat stuk vlees. Volgens mij is dat vlees nergens anders in het spel gebruikt. Boris H.
()_SuperColt_() Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Nice govonden , het is inderdaad heel mooi
Lance Vance Dance Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Misschien ligt er wel een farao begraven in die berg Erg cool man. Heel goed gevonden
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik heb nog wel een paar egyptisch lijkende beelden gezien ergens, zal het zo posten... Deze beelden zijn mooi maar niet in de stijl van het oude egypte. Wat staat er op de steen in het midden? Zo op deze foto te zien is het een steen met tekst welke waarschijnlijk meer verteld over deze 2 beelden.
Twister24 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik ging weer eens op zoek op de plek waar de glendales de bergen af rijden, en toen zag ik een soort afbeelding op de rotsen: Het lijkt op een farao, wat denken jullie? Als je aan de andere kant van deze rots kijkt, zie je nog meer van deze tekeningen. Niet op een FARAO maar op een TOTEMPAAL vind ik maar alsnog wel gaaf! >>> Door Bling: Overbodige aantal smileys verwijderd. <<<
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik heb nog wel een paar egyptisch lijkende beelden gezien ergens, zal het zo posten... Deze beelden zijn mooi maar niet in de stijl van het oude egypte. Wat staat er op de steen in het midden? Zo op deze foto te zien is het een steen met tekst welke waarschijnlijk meer verteld over deze 2 beelden. Ik denk dat het een herdenkingsmonument is, aangezien er ook bloemen liggen. Misschien hebben ze hier een stuk van de niet bestaande Australie-Amerika oorlog uitgevochten. Het is overigens niet te lezen wat er op die steen in het midden staat, maar waarschijnlijk vertelt het iets over wie hier is/zijn gestorven.
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Leuk gevonden , die farao! In Back O Beyond en omstreken barst het van de EE's en rare zaken Ik heb nog wel een paar egyptisch lijkende beelden gezien ergens, zal het zo posten... Deze beelden zijn mooi maar niet in de stijl van het oude egypte. Wat staat er op de steen in het midden? Zo op deze foto te zien is het een steen met tekst welke waarschijnlijk meer verteld over deze 2 beelden. Ik denk dat het een herdenkingsmonument is, aangezien er ook bloemen liggen. Misschien hebben ze hier een stuk van de niet bestaande Australie-Amerika oorlog uitgevochten. Het is overigens niet te lezen wat er op die steen in het midden staat, maar waarschijnlijk vertelt het iets over wie hier is/zijn gestorven. Waar is dat? Bewerkt: 13 januari 2007 door MartyCeha
Steel Dogg Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Idd goed gevonden ik denk dat we eens meer in het zuiden van SF moeten gaan kijken daar zitten massa's vol EE's en misschien nog niet ontdekten
Lance Vance Dance Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 waar is dat ding te vinden trouwens?
Recommended Posts