Jump to content

Farao?


referer

Recommended Posts

Ik ging weer eens op zoek op de plek waar de glendales de bergen af rijden, en toen zag ik een soort afbeelding op de rotsen:

gtasarf5.th.jpg

Het lijkt op een farao, wat denken jullie?

Als je aan de andere kant van deze rots kijkt, zie je nog meer van deze tekeningen.

Ik vind het meer lijken op Sinterklaas :puh::D zonder staf maar met zo'n andere soort staf :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    4

  • Lance Vance Dance

    3

  • referer

    3

  • Twankala

    3

Leuk gevonden :klap: , die farao! In Back O Beyond en omstreken barst het van de EE's en rare zaken :D
Ik heb nog wel een paar egyptisch lijkende beelden gezien ergens, zal het zo posten...

gallery168rs9.th.jpg

Deze beelden zijn mooi maar niet in de stijl van het oude egypte. Wat staat er op de steen in het midden? Zo op deze foto te zien is het een steen met tekst welke waarschijnlijk meer verteld over deze 2 beelden.

Ik denk dat het een herdenkingsmonument is, aangezien er ook bloemen liggen. Misschien hebben ze hier een stuk van de niet bestaande Australie-Amerika oorlog uitgevochten. Het is overigens niet te lezen wat er op die steen in het midden staat, maar waarschijnlijk vertelt het iets over wie hier is/zijn gestorven.

Waar is dat?

Dit beeld vind je op de Sherman Dam

Link to comment
Delen op andere websites

De Sherman-dam in Gta-sa is gebaseerd op een bestaande dam in de Verenigde-staten(ik geloof in de staat Colorado) die daar in de eerste helft van de vorige eeuw gebouwd is om een groot gedeelte van de staat van stroom en water te voorzien (zonder deze dam had het toenmalige goudzoekers-stadje Las-Vegas nooit kunnen uitgroeien tot de gok-hoofdstad van de wereld).

Vroeger werd er erg weinig aandacht besteed aan veiligheid op het werk(vooral op grote bouwplaatsen en fabrieken)waardoor er nogal eens wat werknemers sneuvelden tijdens hun werk.

Tijdens de bouw van de Sherman-dam had men dan ook nooit gehoord van ziektewet,Arbo,of eerlijke vakbonden die de rechten van werknemers verdedigen,vandaar dat er tijdens die bouw dan ook veel werknemers verongelukten.

Om de slachtoffers toch nog de laatste eer te bewijzen heeft men bij de voltooiing van de dam een monument geplaatst zoals die nu ook te zien is in Gta-sa.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
Ehh... waarom is de link imageschack.us?......

Je bedoelt de plaatjes link?

Via imageshack.us hosten we hier op GTAForum altijd plaatjes.

Het is totaal gratis en geen idee wie die hier op het forum

heeft laten komen.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

goed werk ik heb trouwens ook nog iets: nadat ik dit gelezen had ging ik zoeken. ik vond hem.

ik stond er even en toen hoorde ik een stem die zei : ''the farao wil return'' slecht vertaald: ''de farao komt terug''

of ik was raa in men kop of is het misschien een EE? :?:?:?:? :? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Prima dat jullie de vondst van de topicstarter waarderen, maar merk wel even op dat dit topic ondertussen al ruim 15 maanden oud is. Een oud topic weer omhoog halen met reacties als "Goed gevonden!" oid is niet echt nodig. In zo'n geval kun je die reactie dan beter voor je houden, omdat andere leden vervolgens zullen denken dat het een actief onderwerp is, en dat is het in dit geval dus niet.

nadat ik dit gelezen had ging ik zoeken. ik vond hem.

ik stond er even en toen hoorde ik een stem die zei : ''the farao wil return'' slecht vertaald: ''de farao komt terug''

of ik was raa in men kop of is het misschien een EE? :?

Ik zou sowieso niet voor de tweede optie gaan, want hier heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord. Fantasie? Verbeelding? Het kan allemaal, maar hetgeen wat je hier zegt is in ieder geval geen easter egg.

Closed..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...