Nickonly Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens... Dus kan iemand hier iets over zeggen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? Driv3r is inderdaad niet zo'n geweldig spel. Ik zou er als ik jou was je geld dan ook niet aan uitgeven. Ook al is hij zo goedkoop. Koop dan de nieuwe versie van driv3r. Deze komt rond maart 2007 uit. Mvg, Pennywise Reageren
Nickonly Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Nieuwe versie? Wat is daar dan allemaal zoveel beter aan?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? Driv3r Hier de officiële site, waar je screenshots kan bekijken en een gratis demo kunt downloaden, kun je meteen kijken hoe de besturing is Verder heb ik nog niks gehoord over een nieuwe versie van driv3r.. Reageren
Nickonly Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik heb er nog mn twijfels en vragen over, zoals: -is de speelwereld groot? -heb je veel vrijheid? -is de AI van medeweggebruikers en politie goed? -is er een goede verhaallijn? -hoe lang is de "levens duur" van dit spel ongeveer? en over een nieuwe versie heb ik wel wat gezien op die website, bij "exclusive PC episodes" En ook nog een vraag: Wat is de allernieuwste driver? en is die ook voor PC? (als ie al uit is) En ja, op die website zullen ze waarschijnlijk ook geen slechte dingen zegen over het spel, maar die wil ik nou net wel horen, dus wat is er allemaal niet zo goed aan? Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik heb er nog mn twijfels en vragen over, zoals:-is de speelwereld groot? -heb je veel vrijheid? -is de AI van medeweggebruikers en politie goed? -is er een goede verhaallijn? -hoe lang is de "levens duur" van dit spel ongeveer? en over een nieuwe versie heb ik wel wat gezien op die website, bij "exclusive PC episodes" En ook nog een vraag: Wat is de allernieuwste driver? en is die ook voor PC? (als ie al uit is) En ja, op die website zullen ze waarschijnlijk ook geen slechte dingen zegen over het spel, maar die wil ik nou net wel horen, dus wat is er allemaal niet zo goed aan? Ik heb hier nog wat gevonden een prefiew van Driv3r met wat meningen van de leden eronder Driv3r preview Stukje van deze site: InsideGamer Driv3r De eerste driver was wel leuk opzich, de uitgebreide steden, de voor die tijd best mooi vorm gegeven crashes en the Free Roam optie. Gewoon lekker rond karren even een auto voor rot beuken en dan weer verder de stad verkennen! Maar volgens mij zijn die gasten van Atari de fout ingegaan door die dude(ik kan zijn naam even niet herrineren) uit de auto te laten stappen. Nu is driver 3 een beetje een slechte kloon van GTA met de naduk op racen. Ik vind dit echt jammer! Ik had graag een mooi afsluit van de driver serie gezien! Maar misschien is er nog hoop! Als ze al die clipping fouten en bugs van de console versie eruit donderen kan het nog een redelijk spel worden. Het zou zelfs misschien een 8 in de PU kunnen scoren als deze dingen worden op gelost. Helaas kennen we de gamesbizz nu onderhand wel! Er zal waarschijnlijk weinig goeds uit voort komen. Ps. Ik wil wel benadrukken dat de eerste Driver een goede game was(ik heb hem zelf uren gespeeld) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) >>> Driver 4!!! <<< Bewerkt: 2 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) woo, maar is die al op PC uit? Want anders heb ik er nog niks aan... Maar dan wacht ik denk ik liever totdat die op PC uitkomt (als ie dat nog niet is...), dan dat ik driv3r koop denk ik! Maar hu, die kende ik al, maar toen zeiden ze dat ie allleen op PS2 uit kwam? Bewerkt: 3 oktober 2006 door Nickonly Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 woo, maar is die al op PC uit? Want anders heb ik er nog niks aan...Maar dan wacht ik denk ik liever totdat die op PC uitkomt (als ie dat nog niet is...), dan dat ik driv3r koop denk ik! Maar hu, die kende ik al, maar toen zeiden ze dat ie allleen op PS2 uit kwam? Driver: Parallel Lines zal in het voorjaar van 2006 uitkomen. De game staat vooralsnog gepland voor release op PC, PS2 en Xbox. Wat ik alleen raar vind is dat Pennywise-The-Clown: eerst zecht dat hij rond maart 2007 uit komt, en in je link staat dat hij in het voorjaar 2006 uitkomt wat dus al lang voorbij is... Begrijp ik het nou verkeerd of is die nieuwe driv3r allang uit? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik dacht dat hij rond maart uit zo komen volgend jaar. Dat had ik tenminste begrepen van andre. maar je ziet het nu... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb het een paar keer in de winkel gespeeld en het viel me echt tegen.. Ik moest onderhand 10 minuten zoeken in het centrum van de stad nogwel om een auto te zoeken.. Dat gaat wel een beetje te ver vind ik. Graphisch gezien is het wel een mooi spel. Maar ikzelf zou hem niet kopen. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 driver 3 lijkt wel een tegek spel maar ja kheb m gespeeld voor op de xbox en voor ps2 en valt wel mee je moet volgens mij bijna aant einde ofzo ook als een wout spelen moet je eerst schiettest doen en racen moet je om door te kunnen zeg maar een mix van san andreas en burnout Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 SUPER BUMP maar ff vraagje, waar kan ik destijds dri3ver kopen? ik heb zowat overal op internet gezocht... winkels zoals Free Record Shop verkopen em niet meer... ik had ooit dit spel en ik vond em wel vet maar is toen kapot gegaan en ik had toen geen geld om nieuwe te kopen (lol) Maar ik d8 er vandaag ineens aan, hey, zal ik ff driv3r weer aanschaffen? dus kan iemand mij hiermee helpen? Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zou hem niet kopen als ik jou was, ik heb hem wel eens bij iemand anders gespeeld maar hij is wel saai vind ik. Je moet Driver Parallel Lines kopen, die is vet, heb hem zelf ook Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zou hem niet kopen als ik jou was, ik heb hem wel eens bij iemand anders gespeeld maar hij is wel saai vind ik.Je moet Driver Parallel Lines kopen, die is vet, heb hem zelf ook ik vind driver parallel lines nadat ik een paar keer te trailer heb gezien niet eens zo leuk... ik heb em ook gezien bij GameKings op TMF maar ik vond em gewoon niet iets voor mij, geef mij maar Driv3r Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.