Froodooo Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zou hem niet kopen als ik jou was, ik heb hem wel eens bij iemand anders gespeeld maar hij is wel saai vind ik.Je moet Driver Parallel Lines kopen, die is vet, heb hem zelf ook ik vind driver parallel lines nadat ik een paar keer te trailer heb gezien niet eens zo leuk... ik heb em ook gezien bij GameKings op TMF maar ik vond em gewoon niet iets voor mij, geef mij maar Driv3r Ik heb hier een link voor je, naar pagina's waar Driv3r nog te koop is voor verschillende consoles. Zoals je daar ziet, zijn de games niet in voorraad, en kun je je e-mailadres opgeven zodat je een e-mail ontvangt zodra de game wel weer aanwezig is. Wat je ook kunt doen, is even in de bakken graaien bij de gameshops bij jou in de buurt, en kijken of Driv3r er nog bij ligt, of vraag het anders aan het personeel in de desbetreffende winkel. [@ hieronder] Dan kun je dus op die gamesite je e-mailadres achterlaten, zodat je een e-mail krijgt als de game weer op voorraad is. Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ik zou hem niet kopen als ik jou was, ik heb hem wel eens bij iemand anders gespeeld maar hij is wel saai vind ik.Je moet Driver Parallel Lines kopen, die is vet, heb hem zelf ook ik vind driver parallel lines nadat ik een paar keer te trailer heb gezien niet eens zo leuk... ik heb em ook gezien bij GameKings op TMF maar ik vond em gewoon niet iets voor mij, geef mij maar Driv3r Ik heb hier een link voor je, naar pagina's waar Driv3r nog te koop is voor verschillende consoles. Zoals je daar ziet, zijn de games niet in voorraad, en kun je je e-mailadres opgeven zodat je een e-mail ontvangt zodra de game wel weer aanwezig is. Wat je ook kunt doen, is even in de bakken graaien bij de gameshops bij jou in de buurt, en kijken of Driv3r er nog bij ligt, of vraag het anders aan het personeel in de desbetreffende winkel. das nou net het probleem, bij mij in de buurt zijn geen gameshops... dichtsbijzijnde is in Groningen, namelijk Free Record Shop, maar daar verkopen ze em niet Reageren
1974 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 je kan hem kopen maar ik raad je driver 1,driver 2 of driver paralell lines te kopen die zijn ietsje,s beter. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik snap niet wat velen slecht aan driver 3 vinden, ik heb hem totaal grijs gedraaid! driver 3 is de moeite waard om te kopen, de graphics zijn erg mooi, en het speelt lekker, natuurlijk zijn er ook nadelen, de hoofdpersoon genaamd Tanner loopt als een plank alls je van free roaming houd, zou ik hem zeker kopen! Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik snap niet wat velen slecht aan driver 3 vinden, ik heb hem totaal grijs gedraaid! driver 3 is de moeite waard om te kopen, de graphics zijn erg mooi, en het speelt lekker, natuurlijk zijn er ook nadelen, de hoofdpersoon genaamd Tanner loopt als een plank alls je van free roaming houd, zou ik hem zeker kopen! dat is nou net mijn favoriete genre, free roaming ik vind vooral die schademodel prachtig in het spel Reageren
1974 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 nou echt slecht is hij niet maar tanner loopt er een beetje stijfjes bij als of hij is volgegoten met cement.aan de andere kant de botsingen en de schade zijn perfecto. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? Driv3r Hier de officiële site, waar je screenshots kan bekijken en een gratis demo kunt downloaden, kun je meteen kijken hoe de besturing is Verder heb ik nog niks gehoord over een nieuwe versie van driv3r.. Sorry dat ik Quote op een reactie van 2 jaar geleden,maar ik kan die demo nergens vinden.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Sorry dat ik Quote op een reactie van 2 jaar geleden,maar ik kan die demo nergens vinden.. De demo van Driv3r kun je (onder andere) hier downloaden. Zoek anders op bijvoorbeeld Google op Driv3r demo of Driver 3 demo, ik denk dat je dan ook nog wat meer kunt vinden. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Sorry dat ik Quote op een reactie van 2 jaar geleden,maar ik kan die demo nergens vinden.. De demo van Driv3r kun je (onder andere) hier downloaden. Zoek anders op bijvoorbeeld Google op Driv3r demo of Driver 3 demo, ik denk dat je dan ook nog wat meer kunt vinden. Oke,Thanx! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand nog waar ze Driv3r voor de xbox verkopen? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand nog waar ze Driv3r voor de xbox verkopen? Misschien op Marktplaats..?? Ik heb ook nog wel Driver3 voor de Xbox.. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand nog waar ze Driv3r voor de xbox verkopen? Misschien op Marktplaats..?? Ik heb ook nog wel Driver3 voor de Xbox.. Geluksvogel. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand nog waar ze Driv3r voor de xbox verkopen? Misschien op Marktplaats..?? Ik heb ook nog wel Driver3 voor de Xbox.. Geluksvogel. Heb ff voor je gekeken op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/168048223 http://link.marktplaats.nl/142727347 http://link.marktplaats.nl/157894185 Misschien heb je er wat aan.. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Weet iemand nog waar ze Driv3r voor de xbox verkopen? Misschien op Marktplaats..?? Ik heb ook nog wel Driver3 voor de Xbox.. Geluksvogel. Heb ff voor je gekeken op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/168048223 http://link.marktplaats.nl/142727347 http://link.marktplaats.nl/157894185 Misschien heb je er wat aan.. Bedankt. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Graag gedaan,het was een kleine moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.