claud Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Reageren
1974 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Die is er nog niet. Reageren
Fyre Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Kijk eens naar de datum jochie. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Die is er nog niet. Ik wou net zeggen.. Driver 5 bestaat nog niet,en Driver 4 voor zover ik weet ook niet.. Volgens mij is Driv3r de nieuwste.. Reageren
claud Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Kijk eens naar de datum jochie. ik zag hem anders ergens hangen in de winkel. @ bossinkje die d4 is er al Bewerkt: 14 mei 2008 door claud Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 (bewerkt) Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Kijk eens naar de datum jochie. ik zag hem anders ergens hangen in de winkel Ja,maar dan hadden ze hem nog niet in 2006.. Edit: Op Wikipedia stond ook niks over Driver 5 hoor.. Heb je het waanschijnlijk verkeerd gezien.. Bewerkt: 14 mei 2008 door Bossinkje Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Mensen ga nou niet allemaal moeilijk doen om iets wat al een jaar of twee oud is. Ik heb Driv3r (nog steeds) niet gekocht, en ik ben dat ook niet meer van plan. Niet omdat het geen goed spel is ofzo, maar om andere redenen die er hier niet toe doen. Maar alsjeblieft, ga niet meer disscussieren over of Driver5 er (toen) danwel niet was, of hoe en wat met driv3r, want dat kan volgensmij niemand schelen... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Mensen ga nou niet allemaal moeilijk doen om iets wat al een jaar of twee oud is. Ik heb Driv3r (nog steeds) niet gekocht, en ik ben dat ook niet meer van plan. Niet omdat het geen goed spel is ofzo, maar om andere redenen die er hier niet toe doen.Maar alsjeblieft, ga niet meer disscussieren over of Driver5 er (toen) danwel niet was, of hoe en wat met driv3r, want dat kan volgensmij niemand schelen... Driver5 is er nooit geweest volgens WikiPedia.. Reageren
1974 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Kijk eens naar de datum jochie. ik zag hem anders ergens hangen in de winkel. @ bossinkje die d4 is er al Dat is driver paralell lines,volgens reflections,enzo is dat net iets anders. Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Mensen ga nou niet allemaal moeilijk doen om iets wat al een jaar of twee oud is. Ik heb Driv3r (nog steeds) niet gekocht, en ik ben dat ook niet meer van plan. Niet omdat het geen goed spel is ofzo, maar om andere redenen die er hier niet toe doen.Maar alsjeblieft, ga niet meer disscussieren over of Driver5 er (toen) danwel niet was, of hoe en wat met driv3r, want dat kan volgensmij niemand schelen... Driver5 is er nooit geweest volgens WikiPedia.. Wat zeg ik nou? Wat maakt het uit!? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Mensen ga nou niet allemaal moeilijk doen om iets wat al een jaar of twee oud is. Ik heb Driv3r (nog steeds) niet gekocht, en ik ben dat ook niet meer van plan. Niet omdat het geen goed spel is ofzo, maar om andere redenen die er hier niet toe doen.Maar alsjeblieft, ga niet meer disscussieren over of Driver5 er (toen) danwel niet was, of hoe en wat met driv3r, want dat kan volgensmij niemand schelen... Driver5 is er nooit geweest volgens WikiPedia.. Wat zeg ik nou? Wat maakt het uit!? Niks,maar jij zei: Of driver 5 er (toen) wel of niet was.. En toen zei ik alleen maar ff dattie er nooit is geweest.. Sorry hoor.. Reageren
Fyre Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Die is er nog niet. Ik wou net zeggen.. Driver 5 bestaat nog niet,en Driver 4 voor zover ik weet ook niet.. Volgens mij is Driv3r de nieuwste.. Driver 64 en Driver Parallel lines zijn de nieuwste. Maar allebeide zijn niet heel erg goed. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ik ben van plan om misschien Driv3r te kopen, maar ik vroeg me af of dat het wel waard is. Want ik heb er namelijk slechte dingen over gehoord (slechte besturing ofzo), maar ik weet het dus zo net nog niet. Als jij dit spel hebt, zeg dan even wat je er van vind. En het is voor PC trouwens...Dus kan iemand hier iets over zeggen? koop driver5 veel beter Die is er nog niet. Ik wou net zeggen.. Driver 5 bestaat nog niet,en Driver 4 voor zover ik weet ook niet.. Volgens mij is Driv3r de nieuwste.. Driver 64 en Driver Parallel lines zijn de nieuwste. Maar allebeide zijn niet heel erg goed. Ja,en die hebben een naam,die heten niet Driver4 of Driver5 laat ik maar zeggen.. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Om terug te gaan naar Driv3r: WAAR kan ik het kopen? Je vindt het nergens meer! Kun je het op de site bestellen misschien? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Misschien even rondkijken op Marktplaats ofzo? Of misschien bij een gameshop bij jou in de buurt. In Enschede en Hengelo zit de Game Shop,kan je heel veel games krijgen. Handig om te weten als je daar in de buurt woont,of er een keer komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.