Jump to content

Driv3r kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nickonly@: Ik zal hem als ik jou was niet kopen , Gewoonweg omdat de graphics niet echt allerbest zijn en omdat het toch enige kunsten is om de cd niet te beschadigen want hij beschadigt snel en loopt dan vast ( is ook bij mij gebeurd ) maar dat terzijde er zijn ook pluspunten:

- Veel voertuigen ( Denk aan auto's, vrachtwagens, bussen, boten, 1 scooter en moters.

- Best grote verhaallijn ( Zo'n 55 missie's + 25 bijmissie's )

- Het eiland is best groot ( 3 eilanden zoals Nice )

- Realistisch gemaakt denk aan snelwegen , tunnels , Bergen , Airport etc.

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

14

• Nickonly

7

• 1974

6

• Kaneda1

4

Geplaatst:
Nickonly@: Ik zal hem als ik jou was niet kopen , Gewoonweg omdat de graphics niet echt allerbest zijn en omdat het toch enige kunsten is om de cd niet te beschadigen want hij beschadigt snel en loopt dan vast ( is ook bij mij gebeurd ) maar dat terzijde er zijn ook pluspunten:

- Veel voertuigen ( Denk aan auto's, vrachtwagens, bussen, boten, 1 scooter en moters.

- Best grote verhaallijn ( Zo'n 55 missie's + 25 bijmissie's )

- Het eiland is best groot ( 3 eilanden zoals Nice )

- Realistisch gemaakt denk aan snelwegen , tunnels , Bergen , Airport etc.

Ik heb het spel al een paar jaar,maar hij is bij mij nog nooit vastgelopen hoor.:N

Geplaatst:

Bossinkje@: Als je Driv3r een tijdje laat liggen en dan na 1 á 2 maanden weer wilt spelen loopt driv3r vastwel vast. Ik meld ook dat mijn PS2 daarna rare geluiden gaat maken.

Geplaatst:
Bossinkje@: Als je Driv3r een tijdje laat liggen en dan na 1 á 2 maanden weer wilt spelen loopt driv3r vastwel vast. Ik meld ook dat mijn PS2 daarna rare geluiden gaat maken.

Ik heb Driver al eens een jaar laten liggen,en ook toen bleef hij niet hangen.Maar ik heb hem op de Xbox,misschien ligt het daaraan.

Geplaatst:

Ik raad je aan het niet te kopen

ik heb het zelf gekocht en vond er niet zo veel aan

de besturing is idd K*T !

dus koop best een betere game ;)

GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Ja,ik moet toegeven dat het geen supermooi spel is,vergeleken met GTA.De besturing is inderdaag erg irritant,maar het spel heeft ook wel pluspunten.

Geplaatst:

bossinkje@: Ik heb hem idd op PS2 misschien ligt het daaraan. Het is ook zo dat de besturing niet echt schitterend is maar het is gewoon wennen , ik was er al snel aan gewend maar dat terbuiten. Overigens vond ik wel dat er veel bugs in zaten, Maar wel een leuk racespel is ( maar dan liever zonder geweld en missie's).

Geplaatst:
bossinkje@: Ik heb hem idd op PS2 misschien ligt het daaraan. Het is ook zo dat de besturing niet echt schitterend is maar het is gewoon wennen , ik was er al snel aan gewend maar dat terbuiten. Overigens vond ik wel dat er veel bugs in zaten, Maar wel een leuk racespel is ( maar dan liever zonder geweld en missie's).
Het is echt niets,daarom heb ik hem volledig links laten liggen en me op Driver 2 gestort ^_^:D .
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Het is echt niets,daarom heb ik hem volledig links laten liggen en me op Driver 2 gestort ^_^:D .

Een vriend van mij zei dat Driver 2 eigenlijk geen verschil heeft met Driver 1. Kun jij een paar verschillen geven?

Geplaatst: (bewerkt)
niet kopen is onzin spel

Driver 2 of 3? En waarom?

Ik denk dat hij 2 zal bedoelen. Als je Driver 2 zal vergelijken met een free-roaming uit deze tijd, zal je het na 10 minuten al weggooien. De Driver 1 en 2 uitvoeringen waren een geweldige spel in die tijd. Op dit moment zijn we veel betere games gewend. Over Driv3r kun je weer wel wat positiever klinken. Al kan het lang niet tippen tegen GTA IV bijvoorbeeld. Het zijn op dit moment gewoon wat verouderde games.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Om terug te gaan naar Driv3r: WAAR kan ik het kopen? Je vindt het nergens meer! Kun je het op de site bestellen misschien?

probeer bol.com daar koop ik vaak mn games

vaak goedkoop en binnen eenn dag bezorgt

Geplaatst:
Het zijn op dit moment gewoon wat verouderde games.

Ach, oudere spellen hebben ook hun charme, daarbij ik heb geen console om GTA 4 te spelen.

Geplaatst:

Een vriend van mij zei dat Driver 2 eigenlijk geen verschil heeft met Driver 1. Kun jij een paar verschillen geven?

Nieuwe voertuigen, je kan rondlopen ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...