Jump to content

Driv3r kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:
bossinkje@: Ik heb hem idd op PS2 misschien ligt het daaraan. Het is ook zo dat de besturing niet echt schitterend is maar het is gewoon wennen , ik was er al snel aan gewend maar dat terbuiten. Overigens vond ik wel dat er veel bugs in zaten, Maar wel een leuk racespel is ( maar dan liever zonder geweld en missie's).
Het is echt niets,daarom heb ik hem volledig links laten liggen en me op Driver 2 gestort ^_^:D .

Een vriend van mij zei dat Driver 2 eigenlijk geen verschil heeft met Driver 1. Kun jij een paar verschillen geven?

Even een paar

1.Er zijn nu andere autos en hebben zo hun eigen motor geluid

2.Je mag nu ook naar het buitenland(in Driver 1 zat je alleen in America, maar nu kun je naar Havana en rio).

3.Je kan uit de auto

4.In tegen stelling van Driver 1 zijn er nu ook Vrachtwagens, bussen, branweer auto,s.

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

14

• Nickonly

7

• 1974

6

• Kaneda1

4

Geplaatst:
Mensen ga nou niet allemaal moeilijk doen om iets wat al een jaar of twee oud is. Ik heb Driv3r (nog steeds) niet gekocht, en ik ben dat ook niet meer van plan. Niet omdat het geen goed spel is ofzo, maar om andere redenen die er hier niet toe doen.

Dus laat dit topic nou lekker rusten want het is onderhand wel een beetje nutteloos geworden. Als je nog verder wil disscussieren hierover kan je beter een nieuw topic aan maken genaamd "is het nog waard om oude games te kopen" oid...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...