Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

YYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, You punk, ass bitches !!!

Daar bedoel ik niex mee hoor :engel::engel:

Even terug naar de zaak, : Ik vond over laatst een filmpje op Het internet, op Youtube

Met de Naam : " super Cj"

Cj had daar een cape om en kon echt vliegen: EN kom op de een of andere manier THE FORCE gebruiken, voor wie starwars kent: hij selecteerde een auto en liet 'm vliegen, zonder er zelf in te kruipen!!!

Als dit genoeg info is om uit te zoeken welke mod dit is, anders vertel ik nog wat meer.

Ow jah, ik ga uitzoeken welk filmpje dit is!

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

9

• Jarno

6

• kristof01

6

• RS-modder

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb even jouw filmpje gezocht en bij 'info' stond dat je die mod kon vinden op GTAForums.com, en ik heb daar even gekeken en heb hem gevonden bij 'Mission Mods'. Je kan hem hier vinden. Er staat genoeg info bij, waardoor je het wel zal lukken. Als je nog meer vragen hebt over deze Super CJ Mod zeg je het maar ! :)

Geplaatst:

Heel erg bedankt mensen, en owja, ahum....

Ik ben van plan SA te kopen op pc, speciaal voor deze mod, kunnen jullie me dan even uitleggen hoe ik alles ingame moet plaatsen,( ik ben nou niet een oen in engels, maar dat zijn termen die ik thuis niet gebruik)

Greeetttzzzzz from England

Metalmickie

Geplaatst:

Vind ik zelf ook, maar jah, ik moet er dan maar mee leven... LOL :D:D

Neh, ik zal dit " maybe" krijgen van me cousin et cousine

Geplaatst:

op de ps2 kan dit niet omdat het spel al op schijf staat ==> dus je kan dan geen mods plaatsen

als iemand wel weet hoe dan wil ik graag weten

Geplaatst:
op de ps2 kan dit niet omdat het spel al op schijf staat ==> dus je kan dan geen mods plaatsen

als iemand wel weet hoe dan wil ik graag weten

Tuurlijk kan het. Alleen moet je de gemodde bestanden (En de rest) steeds op een nieuw DVD'tje zetten. SCM mods maken zijn mogelijk voor de PS2 :Y .

Geplaatst: (bewerkt)
Kunnen jullie me dan even uitleggen hoe ik alles ingame moet plaatsen ? (Ik ben nou niet een oen in Engels, maar dat zijn termen die ik thuis niet gebruik.)

Als je de .zip file opent zie je in de file een mapje staan met de naam 'Data'; Open dit en open vervolgens het mapje 'Script', hierin staan 2 files: Script (IMG-Bestand) en Main (SCM-Bestand). Plaats beide bestanden in:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

Bovenstaande kan eventueel afwijken als jij GTA San Andreas op een andere locatie hebt geinstalleerd, maar dit is de standaard-locatie en naam. Nu start je San Andreas op en start je een new game want je hebt aan het script gesleuteld, en dus geen game meer kan laden. [Backup je files indien je de mod toch niet zo leuk vind !]

Hier zie je een overzicht van alle knoppen, wat meestal combo's zijn.

• MAIN MENU SUBTITLES ON/OFF- activate or deactivate SCJ mod (always)
  • JUMP + CONVERSATION_NO - take off (onground and only when no obstacles like ceiling directly above
  • player's head)
  • JUMP + CONVERSATION_YES - personal teleporter (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_NO - increase power: speed up (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_YES - decrease power: slow down (when flying/running/swimming/diving)
  • GROUP_CTRL_FORWARD - toggle flying animations (when flying)
  • JUMP - toggle the force push (only while flying)
  • NEXT_WEAPON - activate the force sphere (only when onground)
  • PREVIOUS_WEAPON - control vehicle (onground only)
  • NEXT_WEAPON - when controling veh it uses it as before to spread destruction, lets also veh to follow you when you are flying (flying/running/swimming/diving)
  • SPRINT - stop to fly, period of 3 seconds granted then player gains flying ability again. (only while in mid-air)
  • FIRE + CONVERSATION_NO - activate the impact time (flying/running/swimming/diving)
  • FIRE + CONVERSATION_YES - deactivate the impact time (flying/running/swimming/diving)

Om te sturen (Bv. terwijl je vliegt) gebruik je nog steeds de pijlknoppen of andere knoppen als je dat gewijzigt hebt. Veel plezier met deze mod ! :cya:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:
KAN IEMANT ME FF UITLEGGU HOE JE MET DAT DING VLIEGT

Ga eerst naar je opties en zet de ondertiteling aan, waardoor de SCJ mod zal activeren. Nu gelden de volgende comando's:

• MAIN MENU SUBTITLES ON/OFF- activate or deactivate SCJ mod (always)
  • JUMP + CONVERSATION_NO - take off (onground and only when no obstacles like ceiling directly above
  • player's head)
  • JUMP + CONVERSATION_YES - personal teleporter (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_NO - increase power: speed up (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_YES - decrease power: slow down (when flying/running/swimming/diving)
  • GROUP_CTRL_FORWARD - toggle flying animations (when flying)
  • JUMP - toggle the force push (only while flying)
  • NEXT_WEAPON - activate the force sphere (only when onground)
  • PREVIOUS_WEAPON - control vehicle (onground only)
  • NEXT_WEAPON - when controling veh it uses it as before to spread destruction, lets also veh to follow you when you are flying (flying/running/swimming/diving)
  • SPRINT - stop to fly, period of 3 seconds granted then player gains flying ability again. (only while in mid-air)
  • FIRE + CONVERSATION_NO - activate the impact time (flying/running/swimming/diving)
  • FIRE + CONVERSATION_YES - deactivate the impact time (flying/running/swimming/diving)

Bij open lucht moet je dus op springen en 'nee' zeggen (Standaard N) tegelijk drukken, zo zal je van de grond starten. 'Nee' zeggen is voor sneller te vliegen, en 'ja' zeggen voor trager te vliegen. Verder stuur je met de pijltjes (Of dergelijke indien verandert) ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...