ICE-Spirit Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik haat het op PS2 nu .. Dit is de enig aanleiding waarom ik verlang het fo PC nu .. Dat heb ik nu net ook! is wel een vette mod keep on rocking Idem Dito Grreeeetzzzzz Tace, miser! invidiae plenus es Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 hoe krijg je die cape er bij en mag ik dat lijstje in het nederlands? Reageren
Velaro Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 hoe krijg je die cape er bij en mag ik dat lijstje in het nederlands? Deze mod is met een cape, en (denk) ik ongeveer dezelfde als de Super CJ Mod. Ik weet niet precies hoe deze mod ineen steekt maar kijk even, en als je eventueel nog vragen hebt dan kan je het zeggen en zoek ik het wel even uit ! Reageren
Cencicodis Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 op de ps2 kan dit niet omdat het spel al op schijf staat ==> dus je kan dan geen mods plaatsen als iemand wel weet hoe dan wil ik graag weten Tuurlijk kan het. Alleen moet je de gemodde bestanden (En de rest) steeds op een nieuw DVD'tje zetten. SCM mods maken zijn mogelijk voor de PS2 . Om gebrande dvd te kunnen lezen op de ps2 heb je een speciale chip nodig Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 hoi mag ik het lijstje van wat je allemaal kan in het nederlands ik ben 11dus kan niet perfect engels Reageren
Preddy Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Dikgedrukte is hoe je het moet doen (dus instellingen bij de 1e en de knoppen bij de anderen) Het dungedrukte eronder beschrijft wat er dan gedaan wordt. * Main Menu > subtitles on/off Activeer of Deactiveer de SCJ mod (altijd) * Springen + Gesprek NEGATIEF (dus de knoppen daarvoor) Opstijgen (vanaf de grond en alleen wanneer er geen obstakels boven CJs hoofd is, zoals een plafond) * Springen + Gesprek POSITIEF Persoonlijke teleporter (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek NEGATIEF Sneller gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek POSITIEF Langzamer gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Groep ctrl vooruit Aan/uitzetten van vlieganimaties (als je vliegt) * Springen Aan/uitzetten van 'force push' (alleen als je vliegt) * Volgend wapen Activeren van 'force sphere' (alleen alsje op de grond staat) * Vorige wapen Controle over voertuigen (alleen als je op de grond staat) * Volgend Wapen Als je de controle hebt over een voertuig, wordt deze knop gebruikt om chaos te creeeren, maar ook zal het voertuig je achtervolgen als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Sprinten Stoppen met vliegen, 3 seconden voordat je weer verderkan vliegen (alleen in de lucht) * Schieten + Gesprek NEGATIEF Activeren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Schieten + Gesprek POSITIEF Deactiveren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) Zie deze post voor welke bijbehorende knoppen standaard zijn. Bewerkt: 13 oktober 2006 door Preddy Reageren
Jarno Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 op de ps2 kan dit niet omdat het spel al op schijf staat ==> dus je kan dan geen mods plaatsen als iemand wel weet hoe dan wil ik graag weten Tuurlijk kan het. Alleen moet je de gemodde bestanden (En de rest) steeds op een nieuw DVD'tje zetten. SCM mods maken zijn mogelijk voor de PS2 . Om gebrande dvd te kunnen lezen op de ps2 heb je een speciale chip nodig Nee hoor. En dat ik gebruik/bedoel is legaal (Als je de originele DVD ook hebt). Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 ok heel erg bedankt voor het nederlandse lijstje Reageren
Cencicodis Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 op de ps2 kan dit niet omdat het spel al op schijf staat ==> dus je kan dan geen mods plaatsen als iemand wel weet hoe dan wil ik graag weten Tuurlijk kan het. Alleen moet je de gemodde bestanden (En de rest) steeds op een nieuw DVD'tje zetten. SCM mods maken zijn mogelijk voor de PS2 . Om gebrande dvd te kunnen lezen op de ps2 heb je een speciale chip nodig Nee hoor. En dat ik gebruik/bedoel is legaal (Als je de originele DVD ook hebt). Ow oke is in orde hoor!! Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 en hoe zet je ook alweer de ondertitelling aan? grtzz kristof01 Reageren
Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 en hoe zet je ook alweer de ondertitelling aan? grtzz kristof01 De ondertiteling kan je aan/uitschakelen bij jouw 'display options'. Daar zul je als voorlaatste in de rij 'Subtitles' zien staan, en daarnaast on/off. Als je ze aanzet met deze mod dan zul je meteen de Super CJ Mod ook aanzetten, en hetzelfde met het uitzetten. Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) en hoe zet je ook alweer de ondertitelling aan? grtzz kristof01 De ondertiteling kan je aan/uitschakelen bij jouw 'display options'. Daar zul je als voorlaatste in de rij 'Subtitles' zien staan, en daarnaast on/off. Als je ze aanzet met deze mod dan zul je meteen de Super CJ Mod ook aanzetten, en hetzelfde met het uitzetten. Die staat bij mij op on...en ik heb de 2 bestandje in de map v. SA gezet zoals hierboven is vermeld Bewerkt: 28 oktober 2006 door kristof01 Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Als je nou ook verteld wat het probleem is. Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Als je nou ook verteld wat het probleem is. er gebeurt nix, alles is hetzelfde. die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt. Bewerkt: 28 oktober 2006 door kristof01 Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Die cape is een gemodde parachute Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.