Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
er gebeurt nix, alles is hetzelfde.

die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt.

Lijkt me logisch, je moet namelijk een actie uitvoeren zoals vliegen of iets dergelijks. Zie ook Preddy (Het is zijn lijstje met vertalingen, ik heb het niet zelf gedaan) zijn post met zijn lijstje van controls en wat er dan gebeurd, met dit zal het wel lukken en zonee zeg je het even:

* Main Menu > subtitles on/off

Activeer of Deactiveer de SCJ mod (altijd)

* Springen + Gesprek NEGATIEF (dus de knoppen daarvoor)

Opstijgen (vanaf de grond en alleen wanneer er geen obstakels boven CJs hoofd is, zoals een plafond)

* Springen + Gesprek POSITIEF

Persoonlijke teleporter (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Gesprek NEGATIEF

Sneller gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Gesprek POSITIEF

Langzamer gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Groep ctrl vooruit

Aan/uitzetten van vlieganimaties (als je vliegt)

* Springen

Aan/uitzetten van 'force push' (alleen als je vliegt)

* Volgend wapen

Activeren van 'force sphere' (alleen alsje op de grond staat)

* Vorige wapen

Controle over voertuigen (alleen als je op de grond staat)

* Volgend Wapen

Als je de controle hebt over een voertuig, wordt deze knop gebruikt om chaos te creeeren, maar ook zal het voertuig je achtervolgen als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Sprinten

Stoppen met vliegen, 3 seconden voordat je weer verderkan vliegen (alleen in de lucht)

* Schieten + Gesprek NEGATIEF

Activeren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Schieten + Gesprek POSITIEF

Deactiveren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

9

• Jarno

6

• kristof01

6

• RS-modder

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt.

Lijkt me logisch, je moet namelijk een actie uitvoeren zoals vliegen of iets dergelijks. Zie ook Preddy (Het is zijn lijstje met vertalingen, ik heb het niet zelf gedaan) zijn post met zijn lijstje van controls en wat er dan gebeurd, met dit zal het wel lukken en zonee zeg je het even:

Activeer of Deactiveer de SCJ mod (altijd)

* Springen + Gesprek NEGATIEF (dus de knoppen daarvoor)

Opstijgen (vanaf de grond en alleen wanneer er geen obstakels boven CJs hoofd is, zoals een plafond)

* Springen + Gesprek POSITIEF

Persoonlijke teleporter (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Gesprek NEGATIEF

Sneller gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Gesprek POSITIEF

Langzamer gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Groep ctrl vooruit

Aan/uitzetten van vlieganimaties (als je vliegt)

* Springen

Aan/uitzetten van 'force push' (alleen als je vliegt)

* Volgend wapen

Activeren van 'force sphere' (alleen alsje op de grond staat)

* Vorige wapen

Controle over voertuigen (alleen als je op de grond staat)

* Volgend Wapen

Als je de controle hebt over een voertuig, wordt deze knop gebruikt om chaos te creeeren, maar ook zal het voertuig je achtervolgen als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Sprinten

Stoppen met vliegen, 3 seconden voordat je weer verderkan vliegen (alleen in de lucht)

* Schieten + Gesprek NEGATIEF

Activeren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

* Schieten + Gesprek POSITIEF

Deactiveren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt)

die controls heb ik al geprobeerd, maar ze werkte niet...

Geplaatst:

control verhaal......

die controls heb ik al geprobeerd, maar ze werkte niet...

probeer eens de subtitles uit te zetten en dan weer aan.
Geplaatst:

Het is overduidelijk dat je main.scm niet hebt geupdate. Het is onmogelijk dat je alles hebt gedaan zoals het moest.

Geplaatst:
Het is overduidelijk dat je main.scm niet hebt geupdate. Het is onmogelijk dat je alles hebt gedaan zoals het moest.

JAWEL IK BEN ER 100% ZEKER VAN!

Geplaatst:

Dan hebben die 0% toch gelijk. Als je alles hebt gedaan zoals het moest zou het werken en ik neem aan dat de maker geen modificatie maakt die niet werkt. Hoort dit overigens niet in modding fora?

>>> Door Dutchy3010: Je hebt helemaal gelijk :Y. Verplaatst naar modding forum.<<<

Geplaatst:
Ik heb even jouw filmpje gezocht en bij 'info' stond dat je die mod kon vinden op GTAForums.com, en ik heb daar even gekeken en heb hem gevonden bij 'Mission Mods'. Je kan hem hier vinden. Er staat genoeg info bij, waardoor je het wel zal lukken. Als je nog meer vragen hebt over deze Super CJ Mod zeg je het maar ! :)

Maar kan ik ook met een cape vliegen? of is dat een andere mod?

Geplaatst:
Maar kan ik ook met een cape vliegen? of is dat een andere mod?

Ja, dat is inderdaad een andere mod maar met dezelfde mogelijkheden. Je kan kiezen onder verschillende skins, onder andere een Superman-skin. Je kan hem hier downloaden.

Geplaatst:
Ik heb even jouw filmpje gezocht en bij 'info' stond dat je die mod kon vinden op GTAForums.com, en ik heb daar even gekeken en heb hem gevonden bij 'Mission Mods'. Je kan hem hier vinden. Er staat genoeg info bij, waardoor je het wel zal lukken. Als je nog meer vragen hebt over deze Super CJ Mod zeg je het maar ! :)

Zou je me helenmaal uitkunnen leggen hoe ik dat ''Super CJ'' kan downloaden?

pleas ik snap er geen (...) van

ThaDcc

Geplaatst:
Zou je me helenmaal uitkunnen leggen hoe ik dat ''Super CJ'' kan downloaden?

pleas ik snap er geen (...) van

Ga naar dit topic en scroll naar beneden tot er geen screenshots meer zijn. Je zal er zien staan 'Click here to download.' De rest spreekt vanzelf, klik erop en vervang de files met de originele en je kan spelen ! :)

• 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...