Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er gebeurt nix, alles is hetzelfde.die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt. Lijkt me logisch, je moet namelijk een actie uitvoeren zoals vliegen of iets dergelijks. Zie ook Preddy (Het is zijn lijstje met vertalingen, ik heb het niet zelf gedaan) zijn post met zijn lijstje van controls en wat er dan gebeurd, met dit zal het wel lukken en zonee zeg je het even: * Main Menu > subtitles on/offActiveer of Deactiveer de SCJ mod (altijd) * Springen + Gesprek NEGATIEF (dus de knoppen daarvoor) Opstijgen (vanaf de grond en alleen wanneer er geen obstakels boven CJs hoofd is, zoals een plafond) * Springen + Gesprek POSITIEF Persoonlijke teleporter (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek NEGATIEF Sneller gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek POSITIEF Langzamer gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Groep ctrl vooruit Aan/uitzetten van vlieganimaties (als je vliegt) * Springen Aan/uitzetten van 'force push' (alleen als je vliegt) * Volgend wapen Activeren van 'force sphere' (alleen alsje op de grond staat) * Vorige wapen Controle over voertuigen (alleen als je op de grond staat) * Volgend Wapen Als je de controle hebt over een voertuig, wordt deze knop gebruikt om chaos te creeeren, maar ook zal het voertuig je achtervolgen als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Sprinten Stoppen met vliegen, 3 seconden voordat je weer verderkan vliegen (alleen in de lucht) * Schieten + Gesprek NEGATIEF Activeren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Schieten + Gesprek POSITIEF Deactiveren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er gebeurt nix, alles is hetzelfde.die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt. Lijkt me logisch, je moet namelijk een actie uitvoeren zoals vliegen of iets dergelijks. Zie ook Preddy (Het is zijn lijstje met vertalingen, ik heb het niet zelf gedaan) zijn post met zijn lijstje van controls en wat er dan gebeurd, met dit zal het wel lukken en zonee zeg je het even: * Main Menu > subtitles on/offActiveer of Deactiveer de SCJ mod (altijd) * Springen + Gesprek NEGATIEF (dus de knoppen daarvoor) Opstijgen (vanaf de grond en alleen wanneer er geen obstakels boven CJs hoofd is, zoals een plafond) * Springen + Gesprek POSITIEF Persoonlijke teleporter (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek NEGATIEF Sneller gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Gesprek POSITIEF Langzamer gaan (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Groep ctrl vooruit Aan/uitzetten van vlieganimaties (als je vliegt) * Springen Aan/uitzetten van 'force push' (alleen als je vliegt) * Volgend wapen Activeren van 'force sphere' (alleen alsje op de grond staat) * Vorige wapen Controle over voertuigen (alleen als je op de grond staat) * Volgend Wapen Als je de controle hebt over een voertuig, wordt deze knop gebruikt om chaos te creeeren, maar ook zal het voertuig je achtervolgen als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Sprinten Stoppen met vliegen, 3 seconden voordat je weer verderkan vliegen (alleen in de lucht) * Schieten + Gesprek NEGATIEF Activeren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) * Schieten + Gesprek POSITIEF Deactiveren van 'impact tijd' (als je vliegt, rent, zwemt, duikt) die controls heb ik al geprobeerd, maar ze werkte niet... Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er gebeurt nix, alles is hetzelfde.die mod werkt bij mij niet, ondanks ik toch alles heb gedaan wat er gezegd werdt. Lijkt me logisch, je moet namelijk een actie uitvoeren zoals vliegen of iets dergelijks. Zie ook Preddy (Het is zijn lijstje met vertalingen, ik heb het niet zelf gedaan) zijn post met zijn lijstje van controls en wat er dan gebeurd, met dit zal het wel lukken en zonee zeg je het even: * Main Menu > subtitles on/offcontrol verhaal...... die controls heb ik al geprobeerd, maar ze werkte niet... probeer eens de subtitles uit te zetten en dan weer aan. Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 dat heb ik ook al gedaan. Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Het is overduidelijk dat je main.scm niet hebt geupdate. Het is onmogelijk dat je alles hebt gedaan zoals het moest. Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Het is overduidelijk dat je main.scm niet hebt geupdate. Het is onmogelijk dat je alles hebt gedaan zoals het moest. JAWEL IK BEN ER 100% ZEKER VAN! Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Dan hebben die 0% toch gelijk. Als je alles hebt gedaan zoals het moest zou het werken en ik neem aan dat de maker geen modificatie maakt die niet werkt. Hoort dit overigens niet in modding fora? >>> Door Dutchy3010: Je hebt helemaal gelijk . Verplaatst naar modding forum.<<< Reageren
ThaDcc Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb even jouw filmpje gezocht en bij 'info' stond dat je die mod kon vinden op GTAForums.com, en ik heb daar even gekeken en heb hem gevonden bij 'Mission Mods'. Je kan hem hier vinden. Er staat genoeg info bij, waardoor je het wel zal lukken. Als je nog meer vragen hebt over deze Super CJ Mod zeg je het maar ! Maar kan ik ook met een cape vliegen? of is dat een andere mod? Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 als het nog niet lukt doe het dan eens helemaal overnieuw hlemaal instaleren enzo Reageren
Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Maar kan ik ook met een cape vliegen? of is dat een andere mod? Ja, dat is inderdaad een andere mod maar met dezelfde mogelijkheden. Je kan kiezen onder verschillende skins, onder andere een Superman-skin. Je kan hem hier downloaden. Reageren
ThaDcc Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb even jouw filmpje gezocht en bij 'info' stond dat je die mod kon vinden op GTAForums.com, en ik heb daar even gekeken en heb hem gevonden bij 'Mission Mods'. Je kan hem hier vinden. Er staat genoeg info bij, waardoor je het wel zal lukken. Als je nog meer vragen hebt over deze Super CJ Mod zeg je het maar ! Zou je me helenmaal uitkunnen leggen hoe ik dat ''Super CJ'' kan downloaden? pleas ik snap er geen (...) van ThaDcc Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 je klikt op de link en het gaat vanzelf Reageren
Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Zou je me helenmaal uitkunnen leggen hoe ik dat ''Super CJ'' kan downloaden?pleas ik snap er geen (...) van Ga naar dit topic en scroll naar beneden tot er geen screenshots meer zijn. Je zal er zien staan 'Click here to download.' De rest spreekt vanzelf, klik erop en vervang de files met de originele en je kan spelen ! Reageren
WeeWeeSlap Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Kan je ook SA nog normaal spelen met subtitles op zonder de SCJ mod :? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.