Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

9

• Jarno

6

• kristof01

6

• RS-modder

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het is nogal 'n lange readme en ik denk niet dat iemend veel zin heeft om dat te vertalen, maar ik kan je wel even de installatie uitleggen, en de controls! (Heb ik wel gekopieerd uit mijn eerste reactie uit dit topic, dubbel schrijven kan, maarja..)

Allereerst open je de .zip die je gedownload hebt. Dan heb je daar twee bestandjes: script..img en main.scm. Die plaats je in de volgende map: (tenzij je het ergens anders hebt geinstalleerd) HET IS BELANGRIJK JE FILES EERST TE BACKUPPEN VOOR ALS DE MOD NADERHAND NIET ZO LEUK MEER IS, ANDERS ZAL JE SAN ANDREAS COMPLEET OPNIEUW MOETEN HERINSTALLEREN!

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

Nu start je San Andreas op en ga je naar je opties. Dan display opties en zet ondertiteling aan, dit zorg dat de mod aanstaat en werkt. Je zal helaas een nieuw spel moeten starten, want je hebt het script gemod. Dit is een lijstje met de controls:

Hier zie je een overzicht van alle knoppen, wat meestal combo's zijn.

• MAIN MENU SUBTITLES ON/OFF- activate or deactivate SCJ mod (always)
  • JUMP + CONVERSATION_NO - take off (onground and only when no obstacles like ceiling directly above
  • player's head)
  • JUMP + CONVERSATION_YES - personal teleporter (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_NO - increase power: speed up (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_YES - decrease power: slow down (when flying/running/swimming/diving)
  • GROUP_CTRL_FORWARD - toggle flying animations (when flying)
  • JUMP - toggle the force push (only while flying)
  • NEXT_WEAPON - activate the force sphere (only when onground)
  • PREVIOUS_WEAPON - control vehicle (onground only)
  • NEXT_WEAPON - when controling veh it uses it as before to spread destruction, lets also veh to follow you when you are flying (flying/running/swimming/diving)
  • SPRINT - stop to fly, period of 3 seconds granted then player gains flying ability again. (only while in mid-air)
  • FIRE + CONVERSATION_NO - activate the impact time (flying/running/swimming/diving)
  • FIRE + CONVERSATION_YES - deactivate the impact time (flying/running/swimming/diving)

Veel plezier met de mod! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Het is nogal 'n lange readme en ik denk niet dat iemend veel zin heeft om dat te vertalen, maar ik kan je wel even de installatie uitleggen, en de controls! (Heb ik wel gekopieerd uit mijn eerste reactie uit dit topic, dubbel schrijven kan, maarja..)

Allereerst open je de .zip die je gedownload hebt. Dan heb je daar twee bestandjes: script..img en main.scm. Die plaats je in de volgende map: (tenzij je het ergens anders hebt geinstalleerd) HET IS BELANGRIJK JE FILES EERST TE BACKUPPEN VOOR ALS DE MOD NADERHAND NIET ZO LEUK MEER IS, ANDERS ZAL JE SAN ANDREAS COMPLEET OPNIEUW MOETEN HERINSTALLEREN!

Nu start je San Andreas op en ga je naar je opties. Dan display opties en zet ondertiteling aan, dit zorg dat de mod aanstaat en werkt. Je zal helaas een nieuw spel moeten starten, want je hebt het script gemod. Dit is een lijstje met de controls:

• JUMP + CONVERSATION_NO - take off (onground and only when no obstacles like ceiling directly above
  • player's head)
  • JUMP + CONVERSATION_YES - personal teleporter (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_NO - increase power: speed up (when flying/running/swimming/diving)
  • CONVERSATION_YES - decrease power: slow down (when flying/running/swimming/diving)
  • NEXT_WEAPON - when controling veh it uses it as before to spread destruction, lets also veh to follow you when you are flying (flying/running/swimming/diving)
  • SPRINT - stop to fly, period of 3 seconds granted then player gains flying ability again. (only while in mid-air)
  • FIRE + CONVERSATION_NO - activate the impact time (flying/running/swimming/diving)
  • FIRE + CONVERSATION_YES - deactivate the impact time (flying/running/swimming/diving)

maar dit is een andere en hij zegt hij dat je ook een img tool nodig hebt om dingen met zon player bestand enzo te veranderen

Bewerkt: door ceees
Geplaatst:

• player's head)

maar dit is een andere en hij zegt hij dat je ook een img tool nodig hebt om dingen met zon player bestand enzo te veranderen

ik heb hem al :roll::roll::tu:

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

bij mij lukt het niet ik gebruik ook GTA_N00bmode_v2[1][1].0_Save_Games,_2nd_edition maaar het lukt gewoon niet

:N:N

Geplaatst:
bij mij lukt het niet ik gebruik ook GTA_N00bmode_v2[1][1].0_Save_Games,_2nd_edition maaar het lukt gewoon niet

:N:N

De mod zal ook niet met die savegame werken, aangezien je de 'main.scm' vervangt. Als je dat bestand vervangt, zullen alle huidige savegames het niet meer doen, totdat je een nieuwe savegame hebt gemaakt met de nieuwe 'main.scm'. In deze gevallen moet er dus gewoon een nieuw spel worden gestart om met de mod te kunnen spelen.

Geplaatst:

hep ik ook nu werk de mod supper cj wel maar die anderen niet is er een menier om ze alerbij er in te krijgen ?

Geplaatst:
hep ik ook nu werk de mod supper cj wel maar die anderen niet is er een menier om ze alerbij er in te krijgen ?

Normaal gesproken kun je heel veel mods tegelijk installeren, maar dit hangt mede af van het soort mod. Je kunt maar één keer een bestand vervangen voor een mod, dat wil dus zeggen dat het bestand maar één keer tegelijk gebruikt kan worden voor een mod. Volgens mij gaan de n00bmode en andere mods sowieso niet samen, dus dat zit er vrees ik ook niet in.

• 8 maanden later...
Geplaatst:

in dat clipje van super cj kan hij de cars oppakken en overal naartoe slingeren waar die maar wil maar met deze mod niet! hoe kan dat?

Geplaatst: (bewerkt)

eehm ik snap iets niet je kan blijkbaar bij de supercj mod niet een auto selecteren en ergens heen zwieren waar je maar wilt maar, ik zie dit in mijn gta:post-75147-1205678804_thumb.jpg en nog het vreemst is dat ie op en neer beweegt! :?

hoe kan ik die ergens naartoe zwieren en hoe zou ik dit gedaan moeten hebben? :?

Bewerkt: door johansforum
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Hey mense,ik heb de mod gedownload en hij werkt maar...ik kan de forces nie gebruiken die je gebruikt met de cijfers van de numlock want ik heb een laptop,kan iemand me helpen?

alvast bedankt ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...