Damos Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Kan ik met freehostia php-fusion of e107 op de zelfde server zetten als die waar ipb forum van mij staat. Want ik wou graag dat je dan naar bijvoorbeeld www.huppedpup.nl gaat en naar www.hupedepup2 kan gaan maar dat het uit elkaar is dat je niet dan naar de site gaat en als je dat andere invoert dat je dan wel naar die site gaat. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Hey damos, ik snap er helemaal niets van.. Kan ik met freehostia php-fusion of e107 op de zelfde server zetten als die waar ipb forum van mij staat.Dat snap ik nog; het antwoord is ja. Je kan de software bij elkaar op één server installeren. Want ik wou graag dat je dan naar bijvoorbeeld www.huppedpup.nl gaat en naar www.hupedepup2 kan gaan maar dat het uit elkaar is dat je niet dan naar de site gaat en als je dat andere invoert dat je dan wel naar die site gaat. Dit stukje kan ik echter niet helemaal volgen, zou je misschien iets duidelijker uitleg kunnen geven? Dan kijk ik er nogmaals naar! Reageren
Damos Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik bedoel dit: Als je twee sites op een server hebt draaien en je wilt dat je ook via www.huppedpup.nl naar de ene kan en als je naar huppedepup2.nl gaat dat je dan naar de andere site gaat. Reageren
Argon Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Als je over deze twee domeinen beschikt zet je het gewoon in de rootmap van elke domein; daar is toch niks moeilijks aan Als je er niet over beschikt doe je het best zo: www.huppedpup.nl/1 www.huppedpup.nl/2 Dus je maakt een map "1" en een map "2" aan in de root map van de domein huppedup.nl en daar kan je dan de systemen in uploaden. Als je iets anders bedoelt moet je het maar duidelijk vertellen want deze taal die taal die je daar gebruikte ken ik niet hoor hoppelijk gokte ik toch juist Bewerkt: 2 oktober 2006 door Argon Reageren
Follow Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Of subdomeinen. zoals; 1.huppedpup.nl 2.huppedpup.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.