Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo ik weet niet hoe ik een crossbaan moet maken dit staad bij read me ik snap er nix van kunnen jullie mij helpen

###### ALEXG MODS ######

--------------------------

### Details ###

-----------------

Mod Name: Crosstrack 2.0

Type: Map

Time to create: 3 days

Tools Used: 3Ds Max 8, TXD Workshop, Spark, Adobe Photoshop CS2, Map Editor

### Installation ###

----------------------

EXTRACT ALL THE FILES WHERE YOU WANT, IT WILL CREATE A NEW FOLDER.

Select files "crosstrack2.dff", "crosstrack2.txd" and "crosstrack2.col" contained in the "Add to gta3.img" folder

and add them in "gta3.img" with an IMG Tool such as Spark.

Copy the folder called "crosstrack2" in the folder data\maps of the GTA:SA main directory.

Open file "gta.dat" (in "data" folder) with Notepad or another Text software and search this section:

IDE DATA\MAPS\interior\savehous.IDE

IDE DATA\MAPS\interior\stadint.IDE

IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE

After the line "IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE" add the line "IDE DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IDE".

Then search this section:

IPL DATA\MAPS\country\countrys.IPL

IPL DATA\MAPS\country\countryE.IPL

IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL

After the line "IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL" add the line "IPL DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IPL".

Save the file and run GTA:SA!

### Credits ###

-----------------

Alexg (italian)

E-mail: alexglabs(at) gmail DOT com

Website: http://www.alexglabs.altervista.org

### Information - Important ###

---------------------------------

If you want host this mod on your website OK, but write the respective author (Alexg).

If you want modify or convert this mod, ask me permission at alexglabs(at) gmail DOT com

Bewerkt: door NICKKKKK
Geplaatst:
hallo ik weet niet hoe ik een crossbaan moet maken dit staad bij read me ik snap er nix van kunnen jullie mij helpen

*Readme*

Omdat jij de readme niet goed snapt, zal ik je het even uitleggen. Extract eerst alle bestanden (Komen automatisch in een mapje) op een willekeurige locatie. Download eerst even de IMG-Tool, die is namelijk erg belangrijk bij het installeren van dit soort mods. Start nu de IMG-Tool op, en klik op 'File' en kies in de lijst 'Open'. Nu moet gta3.img geselecteerd worden, dat je met een normale installatie hier kan vinden: :)

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models

Nu zul je normaal gezien een lijst met allemaal files zien. Klik nu op 'Commands' en selecteer 'Add'. Doe dit met al de files die in de map 'Add to gta3.img' staan. Zoek nu de map crosstrack 2 en klik op de rechtermuisknop en selecteer 'Kopieren'. Ga nu naar je GTA San Andreas installatie locatie en ga in de map 'Data' en hierna de map 'Maps'. Klik nu op de rechtermuisknop en selecteer plakken. Verwijder nu die andere map die je in het begin op een willekeurige plaats zette om ruimte te besparen.

Ga nu terug naar de map data en zoek de file 'gta' (DAT-Bestand) en klik op de rechtermuisknop en selecteer openen met en klik op kladblok (Als dit er niet staat klik je op programma kiezen en neem je kladblok) en zoek de regels:

DE DATA\MAPS\interior\savehous.IDE
IDE DATA\MAPS\interior\stadint.IDE
IDE DATA\MAPS\leveldes\seabed.IDE

Na de regel seabed.ide plaats je de regel

IDE DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IDE

Zoek nu de regels:

IPL DATA\MAPS\country\countrys.IPL
IPL DATA\MAPS\country\countryE.IPL
IPL DATA\MAPS\country\countryW.IPL

Plaats opnieuw na countryW.ipl

IPL DATA\MAPS\crosstrack2\crosstrack2.IPL

Save nu deze file, start GTA op en spelen maar ! Veel plezier ! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...