NICKKKKK Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 jaa srry dat ik weer nieuwe topic aan maak want ik moet ff snel worden geholpen ik wil met vrienden online spelen maar dit is de error die hij aan geeft (veryfing ofzoo) als ik mta probeer te doen :S moet ik iets veranderen ofzooow >>> Door RTS: Maak volgende keer geen nieuw topic aan maar vraag het in je eerder geopende topic<<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) jaa srry dat ik weer nieuwe topic aan maak want ik moet ff snel worden geholpen ik wil met vrienden online spelen maar dit is de error die hij aan geeft (veryfing ofzoo) als ik mta probeer te doen :S moet ik iets veranderen ofzooow Hey NICKKKKK , Heb jij misschien modificaties in je orgineele SA geinstalleerd? Wanneer je dat hebt gedaan moet je eerst alle mods uit je spel verwijderen, wanneer je dit niet doe zal MTA het dus niet doen. Installeer je spel dus even opnieuw, daardoor zullen alle mods verwijderd worden. [Je savegames en settings blijven wel gewoon bewaard]. Wanneer je dus mods hebt geinstalleerd met name wanneer je met de Handling.cfg hebt geknoeit zal je MTA het niet doen. Je moet dus een schone SA hebben om hemte spelen. Nog even een tip over het modden, wanneer je er mee begint kan je het beste even een backup van je spel, dit doe je door je GTA San Andreas folder te kopieëren en ergens anders weer te plakken. Je kan het beste je backup GTA SA 2 of GTA SA Backup noemen. Dan ga je in 1 SA modden, en de andere heb je nog gewoon orgineel zonder mods. Hierdoor hoef je je spel dus niet steeds opnieuw te installeren. Succes! Bewerkt: 2 oktober 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.