djvinnie Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Heej iedereen, Ik heb een probleem, Ik heb een server gestart en veel mensen maken er al dankbaar gebruik van. Maar ik heb scripts toegevoegd. Alleen ik krijg steeds deze melding in mIRC: * /did: invalid parameters - * /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc) - * /did: invalid parameters - * /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc) Wat moet ik doen??? Bewerkt: 5 november 2004 door djvinnie Reageren
Furi0uz Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Als je scripts gewoon werken > negeren.... Zo niet, start mIRC opnieuw en voer alle stappen opnieuw uit, met overal de nieuwste versie uit, zorg ook dat mtama maar 1 script geladen heeft.... Weet het verder anders ook ff niet, voor mij lang geleden dat ik problemen had met scriptjes draaien... Reageren
djvinnie Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Ik heb alles opnieuw geinstaleerd alleen heb ik nu deze fout * You are not on a channel Deze fout krijg ik als ik die code moet plakken in die balk. in Mirc Wie kan mij helpen??? Bewerkt: 6 november 2004 door djvinnie Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) kijk maar ff op dit forum: Scripts Info!! Bewerkt: 6 november 2004 door <-AC->BaDmAn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.