libertycitypc Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Hey.. Beleven jullie nog speciale dingen in deze of andere gta`s meld het hier. Reageren
firstkill Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ja ik liep een keer op de bodem van de zee bij SA. ik heb geen screen, want ik heb SA op de ps2 ja en nog iets. ik sta nu de hele tijd in brand. het stopt maar niet en nu ben ik dood Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 = BUMP = Sorry wal ook eens wat posten. beten als nieuw topic over 't zelfde. Nja, ik vloog lekker rond. Opeens komt er een nieuws copter bots ik er vollop tegenop. Stort neer en kom vervolgens op een paar Gasvaten ofzo. Was met MTA. Screens heb ik niet Dynamisch Reageren
ikt Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Uhm, okee, Met SA-MP deden wij een race, om LV heen. Ik ben 2e, lig ver achter de 1e, en de rest zit vlak achter mij. KOMT ER ZO'N N00B MET EEN SLOME TAXI DE WEG OPRIJDEN! Laatste -.- Gelukkig is de n00b wel ontploft door mijn geweldige snelheid Reageren
Lampje Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik had alle missie van zero gedaan, een paar van Jizzy ofzo (onder golden gate bridge) en van die draak ofzo in San fierro Wil ik een auto kapot schieten (Jizzy missie) krijg ik een error en tussen door niet gesave't dus moet ik al die missie's overnieuw Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 toen ik weer eens gta opnieuw ging doen moest je op de fiets naar huis bijna daar gekomen zit rider tegen me te zeuren van c'mon nigga you embarasing us..... vervolgens fietst ie tegen een lataarnpaal op Reageren
cheizz Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 ik was met een fototoestel de body bags aan het filmen met fraps toen er een vliegtuig neerstorte boven mij heb em nuop film... Reageren
Kzaf Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 een oude vrouw die een drive-by doet met haar man...meschien 80 jaar zijn ze :p:p Reageren
Axon Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Haha, ik had een keer dat 2 agenten op elkaar begonnen te schieten, en ik stond erop te kijken met 4 sterren Reageren
Dutchpet Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 ik was aan het vliegen met een hydra toen vloog ik volop tegen een beagle op, terwijl ik hem van een kleine afstand niet kon zien. op eens was die voor mij Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik laat me vaak van het puntige gebouw in SF vallen. Als ik tegen de rand aankom val ik heel zachtjes, en kom ik zonder leven eraf op de grond neer. En soms ga ik ook wel eens kapot als ik de rand van het gebouw raak Ook zoiets Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Dat had ik ook een keer wel in Los Santos, CJ liep gewoon verticaal naar beneden alsof hij gewoon op de grond stond! En als je je vriendin gaat ophalen met een helikopter, dan zegt die: I love driving! PS: Hoort dit eigenlijk niet bij Glitches & Bugs? Bewerkt: 20 oktober 2006 door Big Boss Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ghehe, ik had is zo'n vent en die was op me aan het schieten. Dus ik zie een politie-agent en ga achter die politie-agent staan, schiet ie op die politie-agent, tja... dan heb je een probleem he, dus die agent weer op hem schieten, en toen was ie dood. Even een fototje van genomen in me Galery. Greets GTA GG Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Ghehe, ik had is zo'n vent en die was op me aan het schieten. Dus ik zie een politie-agent en ga achter die politie-agent staan, schiet ie op die politie-agent, tja... dan heb je een probleem he, dus die agent weer op hem schieten, en toen was ie dood. Even een fototje van genomen in me Galery. Greets GTA GG tja logisch... Als persoon 1 op persoon 2 schiet, rent persoon 2 weg, of valt hij persoon 1 aan. Dat kan natuurlijk met of zonder wapen. Het gebeurt vaak, maar het is best wel geinig. Reageren
Sseb Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 ik ook iets raars ik was aan het skydiven, uit hydra helemaal tot hoogste. ik spring er uit doe even later parachute open bij de grond. ging ik de grond in. was ik ineens in de zee. toen was ik bij de boden ging ik de bodem in. mijn lucht was bijna op. en toen kwam ik terecht bij een huis van mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.