Jump to content

Saints Row?

Clowntje_93

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou ik Saints Row moeten kopen? Waar kan ik de demo downloaden? Voor welke consoles is deze game allemaal? Kortom, overtuig me, Saints Row players, dat ik deze game moet kopen. :Y

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst: (bewerkt)
Zou ik Saints Row moeten kopen? Waar kan ik de demo downloaden? Kortom, overtuig me, Saints Row players, dat ik deze game moet kopen. :Y

Ik ben dan wel geen Saints Row speler maar ik kan je toch enige informatie verschaffen over deze game. Dit spel speelt zich af in de stad 'Stillwater', en jij maakt deel uit van een gang genaamd de '3rd Street Saints'. In het begin moet je allemaal kleine onbelangrijke klusjes opknappen, maar naar het einde toe worden dit veel heftigere missies. Als je een missie faalt, dan zullen jouw gang minder vertrouwen in je hebben en gaat je respect naar omlaag, en ze je misschien zelfs niet meer helpen bij grote schietpartijen.

Je hebt in dit spel veel mogelijkheden zoals in San Andreas: Je eigen outfit samenstellen, je auto tunen en nog zoveel meer. Grafisch ziet dit spel er goed uit en je hebt ook nog een mooie online-functie. Je hebt nog veelmeer dingen, maar dit waren de meeste puntjes. Ik denk dat als je hem koopt je er veel plezier mee zult hebben ! :Y

Ps: Je kan toch alleen maar een demo downloaden op Market Place, was dit geen X-Box 360 Exclusive ?

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...