Jump to content

een vrouwelijk wezen amuseren

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe je een straatmadam in de auto krijgt weet ik al, maar hoe moet het dan verder? wat moet ik doen om 'het' te doen? ;)

Geplaatst:

Naar een rustig plekje gaan. Auto stilzetten en even wachten en dan kan je lekker te keer gaan. veel plezier.

laats kevin

Geplaatst:
moete dan ni veel toeteren

srry ik snap je niet egt kan je wat beter uit leggen in VC en III was het gwoon in het gras staan

Geplaatst:

:lol: Wat heb je er eigenlijk aan om ff een hoertje op te pikken, ff te auto zien heen en weer bewegen, geld af te krijgen, als de hoer uitstapt ze af te make je geld terug neme en make dat je wegbent ???

vind ek maar stom

Geplaatst:
:lol: Wat heb je er eigenlijk aan om ff een hoertje op te pikken, ff te auto zien heen en weer bewegen, geld af te krijgen, als de hoer uitstapt ze af te make je geld terug neme en make dat je wegbent ???

vind ek maar stom

Je leven gaat er bij en het is wel grappig al dat gekreun en het is ook realistisch hij heeft niet voor niks als je op L1 druk onderaan sex appeal staan!

Geplaatst:

jaa hoe kan ik dat sex appeal eigelijk vergroten?? ik heb al gezien dat dat per vrouw die je tegenkomt verschilt maar zelfs als ik wat duurdere kleren, kapsels heb en ben dik gespierd maar heb nog nauwelijks sex appeal :S

enige tips nog?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...