Matziti Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Yo , ik heb het spel nog maar juist gekocht , ma ik vraag me af hoe ik specifiek mensen recruteer . Ik krijg zo een msg dat ik nu 3 leden kan hebben, maar hoe doe je dat ?? Maybe luid ik nu als ne totale noob , ma first day . Impressionant game Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 je moet op ze aimen en dan pijltje omhoog.... en als je wilt dat ze je niet meer volgen pijl omhoog lang ingedrukt (zonder aimen) Reageren
nickdezot Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 maar hoe kom je te weten hoeveel mensen je kan meenenem? Reageren
Majus Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 als je gang grote meter vol is , maar je moet wel oppassen als je recruteert dat je de juiste knop duuwt , zo heb ik er al een paar hun hoofd afgeknald Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 maar hoe kom je te weten hoeveel mensen je kan meenenem? er word vanzelf gezegt dat mensen niet met je meewillen dus daar kom je vanzelf achter Reageren
Matziti Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 dank je . Geldt deze manier ook om met vrouwen te babbelen . Kheb gelezen dat je ook vrouwen kunt verleiden , maar hier de vraag ook , hoe ? Reageren
Vanes Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto! Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto! Niet alle vrouwen zijn hoertjes :lol: Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto! Niet alle vrouwen zijn hoertjes :lol: lol hahah mafkees en je kan alleen bepaalde vrouwtjes versieren die kom je tegen namate je meer missions gaat doen dan kan je van alles met ze doen pas wel op dat ze geen gekke dingen willen doen :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.