libertycitypc Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb gehoord dat er ook vrouwelijke agentes zijn klopt dit??? Reageren
Bling Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Er lopen geen vrouwelijke agentes op straat zover ik weet. Het is wel zo dat je in sommige stripclubs dames aantreft die zich als agent verkleed hebben maar verder is het niet veel bijzonders. Hieronder een screen: (Klik voor vergroting) Edit Bericht hieronder, je hebt gelijk GTAVC. Barbara Schternvart is een vrouwelijke politie agente, hier had ik even niet aan gedacht. Maar libertycitypc had het over agentes dus ging ik ervan uit dat hij agentes bedoelde die op straat lopen of in politie auto's rijden. Bewerkt: 3 oktober 2006 door Bling Reageren
GTAVC Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ja dat klopt namelijk Babara Schternvart je vriendin die je bij het politie burau vind in Tierra Robba Die is agente Bewerkt: 3 oktober 2006 door GTAVC Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ja dat klopt namelijk Babara Schternvart je vriendin die je bij het politie burau vind in Tierra RobbaDie is agente dat is waar alleen zie je die nooit in uniform.. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ook niet als je haar 100 % hebt. Reageren
Bling Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ook niet als je haar 100 % hebt. Het outfit van Barbara zal nooit veranderen, het is wel zo dat je een politie outfit van haar krijgt als je relatie 100% is met haar. Voor meer info over barbara en het outfit dat je van haar kunt krijgen klik je hier om naar de vriendinnen pagina op wikigta te gaan. Scroll wat naar beneden en je zult de info over Barbara er ook tussen zien staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.