boja_14 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) oke, dit is dus egt raar he? nou, een burger shot kassa in het restaurant van the well stacked pizza... nou? raar toch? Uhm...dit heb ik dus gevonden bij de douche in het politie station... naast pistolen he? zouden ze dan ook dildo's gebruiken? Bewerkt: 3 oktober 2006 door Joriz Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Dat is raar inderdaad, maar al eerder door iemand opgemerkt, dus je bent helaas niet de eerste die het ziet. Hier zijn een paar topics waar het ook gepost is: Klik Klik Klik Het heeft er mee te maken dat gewoon voor alle kassa's dezelfde texture is gebruikt, dus die van de Burger Shot. [Edit] Ik heb de politie nog nooit dildo's zien gebruiken, dus het zal gewoon een (grappige) plaats zijn waar je dit 'wapen' kunt vinden. Bewerkt: 3 oktober 2006 door Froodooo Reageren
boja_14 Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Uhum...gevonden bij de amunation dus Ik ben nu ook een doelwit? Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ja daar houden die agenten wel van elkaar in de kont raggen met dildo's. Haha k had het zelf nog niet gevonden wel grappig Cheers Edit: Het is mischien te veel werk om bij elke shop wat te gaan veranderen duurt te lang Bewerkt: 3 oktober 2006 door Achille Reageren
Cencicodis Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Uhum...gevonden bij de amunationdus Ik ben nu ook een doelwit? Ik heb dit nooit opgemerkt Reageren
Jarno Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Boja... Waarom post je allemaal dingen die allang bekend zijn? Gebruik de zoekfunctie. Reageren
The GamerII Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Uhum...gevonden bij de amunation dus Ik ben nu ook een doelwit? Ik heb dit nooit opgemerkt het lijkt net of die CJ gwoon gemaakt is.. je maakt gwoon een printscreen en doet matthijss zijn tut en dan maak je van dat ammnutation ofzo een printscreen en plakt die CJ erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.