Pietje II Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Exact hetzelfde stukje over Las Vegas las ik ook net in de digitale TV-gids. De aflevering van deze week heet "And Here's Mike with the Weather", in het Nederlands "En hier is Mike met het weer". De beschrijving past niet echt bij de titel van deze aflevering, al zeg ik het zelf. In ieder geval wacht ik weer met smart op 22:30 vanavond: dan komt Las Vegas weer! Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 las vegas kijk ik regelmatig. gave serie, beter dan al die andere scheit series het nieuwe montecito is ook gaaf. Ze kunnen wel erg veel series maken waar die dode monica in voor komt Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik kijk er ook erg graag naar, nog een uurtje wachten en het komt weer Maar ik vraag me af, want vorige week was er de aflevering dat Delinda zou gaan trouwen en dat Ed een klusje moest doen voor de CIA maar dit afwees. Deze week echter, komt er een aflevering over snoop dogg.. Is het vervolg van de aflevering van vorige week een ander seizoen of wat? ik snap het even niet meer. En weet iemand welke muziek ze vorige week gebruikte op het eind? Sorry voor de topic bump, mijn excuses als het niet gewaardeerd word Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) ik kijk las vegas bijna altijd! echt een leuke, maar ook een goede serie! edit @ proximus: ik vond het ook raar, maar volgens mij zenden ze nu een andere serie uit, en moeten we ff wachten op de juiste . Bewerkt: 13 januari 2007 door brbgtaplayer Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Las Vegas is ook een van mijn favoriete programma's. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 oftopic: weet iemand hoe het liedje op het begin van de serie heet Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 In Nederland, Australie, het Verenigd Koninkrijk en andere landen word het liedje "Let it ride" van Charlie Clouser gebruikt. In de VS echter gebruikt met het liedje "A little less conversation" (Junkie XL remix) van Elvis Presley Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik kijk er ook erg graag naar, nog een uurtje wachten en het komt weer Maar ik vraag me af, want vorige week was er de aflevering dat Delinda zou gaan trouwen en dat Ed een klusje moest doen voor de CIA maar dit afwees. Deze week echter, komt er een aflevering over snoop dogg.. Is het vervolg van de aflevering van vorige week een ander seizoen of wat? ik snap het even niet meer. En weet iemand welke muziek ze vorige week gebruikte op het eind? Sorry voor de topic bump, mijn excuses als het niet gewaardeerd word De laatste aflevering van seizoen 3 ("Father of the Bride") is drie weken geleden uitgezonden, deze aflevering speelt zich af tijdens de avond voor de dag dat Delinda Deline gaat trouwen met dr. Derek. Tijdens deze avond wordt een brute wraakactie uitgevoerd op Ed Deline. Ik denk dat óf de CIA óf de man die Ed tientallen jaren dacht vermoord te hebben hier achter zit, dat laatste lijkt mij eigenlijk nog het meest waarschijnlijk. Nu wordt op RTL4 seizoen 1 herhaald (het kon ook seizoen 2 zijn, dat weet ik even niet meer zeker), totdat seizoen 4 binnen is (seizoen 4 is op 21 oktober vorig jaar in de Verenigde Staten uitgekomen ). Zal de Big Ed Deline het overleven? Ik weet het... Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 En ik wil het graag weten Ik ga denk ik, als ze wat goedkoper zijn, de eerste 2 seizoenen kopen op dvd.. Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) In Nederland, Australie, het Verenigd Koninkrijk en andere landen word het liedje "Let it ride" van Charlie Clouser gebruikt. Kan iemand dit liedje trouwens erg vinden? Ikzelf heb het nergens kunnen vinden, en ik wil hem graag hebben.. EDIT: Chips.. dubbelpost, niet de bedoeling Bewerkt: 20 januari 2007 door Proximitus Reageren
Rullez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik heb hem gevonden op YouTube Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Op Youtube ja, maar ik wil hem gewoon op mn pc als mp3 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 het filmpje is verwijdert van youtube Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 James Caan(Ed Deline) en Nikki Cox(Mary Connell) komen niet terug in de 5de serie van Las Vegas. James Caan wil weer films gaan maken en Nikki Cox is waarschijnlijk door bezuinigingen ontslagen. Ze hebben Tom Selleck aangenomen, hij wordt waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van The Montecito. Wanneer de 5de serie begint is nog niet bekend. Eerst spraken zo over 22 juni, nu over begin september en een paar mensen noemen zelfs begin october en Nederland moet een half jaar wachten met uitzenden dus we zullen nog wel een hele tijd moeten wachten voordat we de 5de serie Las Vegas op TV kunnen zien. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Dat vind ik dan wel weer allemachtig stom dat ed deline weg gaat, gelukkig heb ik de dvd van seizoen1 en straks ook 2. Weet trouwens iemand of er al een 3 en 4 zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.