Jump to content

Mike Toreno / Supply Lines / New Model Army

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Mike Toreno - Sundicate (Blauw icoon)

Mike Toreno is ontvoerd door een aantal personen, zijn mobieltje werkt nog wel dus daarom kan hij je tips geven om je te helpen zoeken naar zijn locatie.

Eerst zal je naar de bouwplaats moeten rijden vlakbij CJ's garage, daar aangekomen hoort Mike een vrachtwagen achteruitrijden, nu moet je snel naar "Easter Basin" gaan. Daar aangekomen hoort Mike opeens vliegtuigen opstijgen! Nu moet je snel naar het vliegveld.

Daar aangekomen, zie je de poort open staan en een dode bewaker liggen. Vanaf nu zendt Mike's mobiel een signaal uit. Hoe harder het signaal, hoe dichter je bij zijn locatie bent. Uiteindelijk zal je zo het busje vinden, nu moet je elke bestuurder van de auto/motoren dood schieten.

Daarna krijg je een Cutscene en moet je het busje vernietigen. Ga nu snel van het vliegveld af naar de rode marker toe. Nu zal je 3 a 4 sterren hebben, rij snel naar de Pay 'n' Spray en daarna, als je je sterren kwijt bent, naar de Pleasure Dome. Nu heb je de missie gehaald.

Supply Lines - Zero (Z)

In deze missie moet je de koeriers van Berkley, die zijn spullen gaan leveren aan klanten, vernietigen. Hiervoor krijg je een RC Baron ter beschikking met een soort van machinegeweer dat automatisch richt.

Let wel op; deze missie vergt wel wat vliegkunsten. Wees ook snel, want je krijgt maar een beperkte hoeveelheid brandstof en de brandstoftank is zo leeg.

In totaal zijn er 5 koeriers; 3 met busjes, 1 met een Sanchez en 1 met een BMX. 3 rijden er in de buurt en voor de 2 andere moet je bijna aan de andere kant van San Fierro zijn. Wat je het best kan doen is eerst de dichtstbijzijnde koeriers vernietigen, hiermee bespaar je het meeste brandstof.

Heb je ze allemaal vernietigd, vlieg dan terug naar Zero, land op het dak in de corona en je hebt de missie gehaald!

New Model Army - Zero (Z)

In deze laatste missie van Zero is het de bedoeling dat je Zero zijn RC Bandit beschermt zodat hij veilig en wel arriveert aan de overkant van het parcours. Jijzelf bestuurt een RC raider met een magneet eronder, waarmee je voorwerpen kan verplaatsen.

Op het parcours liggen vaten, verwijder die met de magneet zodat Zero weer verder kan rijden. Als hij vraagt om een plank te halen om een brug te maken, ga naar je basis, pak je de plank, en leg je hem over het riviertje. Ook zijn er tanks die je moet vernietigen met bommen, welke je in je basis kan vinden.

Zodra je alle obstakels uit de weg geruimd zijn, rijdt Zero de basis van Berkley op en heb je de missie gehaald.

Zou iemand die 3 Missie's voor mij willen halen ?

Alvast hartelijk dank :klap:

// Lampje

Edit; Natuurlijk :$ :) en snelle reactie :engel:

Trouwens... Moes eigenlijk in Sub forum posten :(

Bewerkt: door Lampje

Iemand anders die hem nu zou willen doen ? :-(

|

V

Graag als je dat wilt doen bling

Bewerkt: door Lampje

Aangezien Ruurd het blijkbaar vergeten is en momenteel niet online is wil ik hem wel voor je doen. ;)

Mike Toreno - Passed

Beloning: $7000 en respect+

miketorenosb1.th.jpg

Supply Lines - Passed

Beloning: $5000

supplylines4pq6.th.jpg

New Model Army - Passed

Beloning: $7000 en Zero's RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan ophalen.

newmodelarmypassed3km9.th.jpg

Ik heb tijdens het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage.

Veel succes met de volgende missies. :)

Bewerkt: door Bling
  • 3 weken later...

Heey, ik moet alleen nog 'New Model Army' doen maar daar is meestal mijn tijd op.... :ch:

Ik vind die missies van Zero's RC Shop echt klote!!!

EDIT: Laatmaar het is al gelukt (na 50 keer geprobeerd)

Mastertuner :duh:

Bewerkt: door Mastertuner
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...