Jump to content

Beach Party

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Het is wreed irritand dat die missie van og loc waarbij je moet dansen tegen de dj op de strandfuif.

het gwn zo moeilkijk en na 20 keer proberen ofzo lukt het me nog niet!Enkele tips ofzo of enige cheats om deze missie door te komen?

(jullie zullen denken dat die missie makkelijk is misschien op de computer wel maar ik heb het op de ps2!)

alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst:

Voor een missie als deze valt niet veel tips te geven, behalve dat je veel moet oefenen. Nu zeg jij wel dat deze moeilijk is omdat je hem op PS2 hebt, maar eerlijk gezegd vind ik deze missie een stuk fijner op de PS2 dan op de PC. Ik vind zo'n controller persoonlijk veel fijner in je handen liggen en dat is voor zo'n missie erg fijn. Je hoeft alleen maar de volgende vier knoppen te gebruiken, die ik heb aangegeven op het volgende plaatje:

ps2controllerhk9.jpg

Het is dus de bedoeling dat je de toetsen precies indrukt op het moment dat ze door de circel gaan. Dit lukt vast niet altijd, maar als je blijft oefenen moet het wel te doen zijn. ;)

Geplaatst:
nu had ik 3970 punten en ik mopest er 400 halen!!!! zon kutmissie!

Je bent niet de enige, ik heb er ook erg lang over gedaan. Het enige wat je kan doen is gewoon vaak oefenen, en dan heb je wel een keer geluk. En zet de muziek uit die vond ik altijd erg irri

Geplaatst:

Enige tip die ik je kan geven is een fractie voordat het gehele plaatje in het rondje is op de goeie knop drukken. Dan haal je geen 'perfect' scores, maar wel vaak 'good'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...