dynastus Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 raden jullie mij aan om gta lcs te kopen. want het lijkt me wel leuk spel maar ik wil wel weten of het echt leuk is. Reageren
VforV Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 raden jullie mij aan om gta lcs te kopen.want het lijkt me wel leuk spel maar ik wil wel weten of het echt leuk is. Als ik jou was zou ik hem kopen. Deze GTA hoort zeker thuis tussen de 'grote GTA's'. Maar waarom vraag je aan een bende wildvreemden of jij hem moet kopen of niet? Ik denk dat je dat nog altijd zelf moet beslissen . Meer info: Klik Klik Ik vind het in ieder geval een zeer leuke GTA. Maar het feit dat dit mijn eerste 3D GTA was speelt hierin misschien mee. Ik weet niet of je hem voor de PSP of PS2 wilt maar als je hem voor de PSP koopt, binnenkort komt VCS uit en dan daalt LCS waarschijnlijk in prijs. Veel succes nog met het maken van je keuze! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Kopen. Het is een leuk spel. Met leuke missies. Alleen zijn de missies wat kort. Maar dat zijn alleen meestal de eerste missies van elk eiland. De laatste missies duren wel 20 min. Hij is nu 40 euro. Ik zou nog een maandje wachten. Dan kost hij 30 euro. En dan als je tegen die tijd nog genoeg geld over hebt zou ik GTA VCS er gewoon bij kopen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik heb sinds kort ook de stap gemaakt om dit spel te kopen samen met de PlayStation Portable. Ik ben er wel over te spreken, maar op sommige momenten heb ik gewoon het gevoel: 'Er ontbreekt iets'. Ik denk dat het vooral komt door de donkere stad, maar ook dat voegt weer een prettige mafia sfeer toe. Ik ben over de missies wel enigzins te spreken. Het zijn niet heel erg lange missies, maar ook niet heel erg moeilijk. Het is dus compleet gebasseerd op de PSP. En ik denk ook dat het niet een spel is dat ik graag op de PlayStation 2 zou willen spelen. Ik speel het spel vooral veel in mijn bed savonds als ik nog even de dag af wil sluiten met een mooi GTA spel. En zo omschrijf ik het spel ook het is geen super spel te vergelijken met GTA San Andreas, maar als je een PSP hebt dan zou ik het niet laten die spel te kopen. Moet je er een PSP voor kopen dan zou ik het laten, ben je van plan Vice City Stories te kopen dan zou ik er over na denken om de PSP aan te schaffen inclusief GTA LCS + VCS. Maar zoals VforV al zei het is jou keuze en niet die van ons dus je moet goed na denken hoeveel je er maximaal aan uit wilt geven, want het is maar een spelletje en dat snap je natuurlijk ook zelf goed. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust! Reageren
thug Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 koop dit game zkr ik heb het onlangs uitgespeelt maar de missies zijn heel kort vin ik maar is zeker de moeite Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik heb hem pas sinds de 2e en ik kan al zeggen kopen die hap Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Als voor jou alleen de missies belangerijk zijn dan zou ik zeggen: koop 'm! want de missies zijn echt heel erg leuk maar de stad is heel erg saai (net zoals gta 3) er is simpelweg niks te doen in de stad! Reageren
M4X Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Als voor jou alleen de missies belangerijk zijn dan zou ik zeggen: koop 'm! want de missies zijn echt heel erg leuk maar de stad is heel erg saai (net zoals gta 3) er is simpelweg niks te doen in de stad! Valt wel mee hoor... Naast alle standaard sub-zijmissies heb je ook nog unique jumps hidden packages en verborgen zijmissies. Kortom: de missies zijn leuk, maar er valt ook veel te doen in de stad. Misschien is de stad niet zo leuk als San Andreas of Vice City, maar saai is die zeker niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.