firstkill Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 waar vindt ik een dildo?? en hoe kan je die geven aan je vriendin? en bloemen hoe kan je die geven?? alvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 De dildo en andere dingen kun je tijdens een date aan je vriendin geven. Dit doe je door naast haar te staan en op TAB te drukken. (op de pc) Dat is de zelfde knop als voor de stats bekijken. Als het goed is is er een in het politiebureau in de desert en ergens vlak bij de boat school, maar ik weet het niet precies. Reageren
firstkill Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ok harstikke bedankt! Reageren
Preddy Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Dildo ligt ook in de douches van het politiebureau in Los Santos. En een dildo geef je op dezelfde wijze als een dildo of enig ander cadeautje. Reageren
firstkill Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 nog een x bedankt Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 kijk voor een kaartje op: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ectable_Flowers of voor meer info klik Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Je bent al fantastich geholpen ( ) maar ik zal het nog even opsommen en een kleine aanvulling geven : In Grand Theft Auto : San Andreas heb een een 'Dildo' en een 'Vibrator', je kun ze aan je vriendin geven maar ook als slagwapen gebruiken. Je kunt aan je vriendinnen ook nog 2 andere voorwepen geven dit zijn de 'Cane' en 'Flowers'. Een zogenaamde 'Gift' kun je aan je vriendin geven door op de PS2 op L1 en op de PC op [Tab]. De Dildo: De 'Dildo' kun je hier vinden. De Vibrator: De 'Vibrator' kun je hier vinden. De Cane: De 'Cane' kun je hier vinden. De Flowers: De 'Flowers' kun je hier vinden. Reageren
firstkill Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ik heb de dildo nu ook al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.