yvea0 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Die noobmode staat alleen in de weg, ik wil hem niet meer.. Hoe gaat ie weg Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 San Andreas Uninstall doen. Dan is San Andreas weg van je PC. En daarna weer ff op nieuw instaleren. En klaar is kees. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Jouw methode is natuurlijk ook een oplossing Denkaanhenk, maar die is wel wat drastisch en bovendien nogal tijdrovend. Beter kan je het doen op de manier die Typhoon een aantal dagen terug postte: Er is geen unnistaller maar je kan het op een andere manier doen, je moet de bestandjes genaamd Main.scm en Script.scm (Deze Computer --> C-Schijf --> Rockstar Games ---> GTA San Andreas ---> Data ---> Script) vervangen met de orgineele Main.scm en Script.scm. Dit moet je ook met American.gxt doen (Deze Computer --> C-Schijf --> Rockstar Games ---> GTA San Andreas ---> Text)Daarna moet het weer goed zijn, als je deze bestanden niet meer hebt kun je ze in dit topic aanvragen. Maar iedereen besluit natuurlijk zelf welke methode de prettigste is Edit: Je kunt ook de methode van Bling gebruiken (zie hieronder ) Reageren
Bling Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Uhm denkaanhenk, er is een veel makkelijkere manier hoor om de noobmode te verwijderen. Ik heb het gister nog aan iemand uitgelegd in dit topic. Deze post dus: Om de Noobmode te verwijderen heb je een noobmod uninstaller nodig. Deze kun je op verschillende sites downloaden. Ik heb hem even voor je opgezocht en hem voor je gevonden. Klik hier om hem direct te downloaden. Het verwijderen van de noobmode met dit programma gaat heel simpel, het werkt gewoon hetzelfde als het instaleren. Veel succes en mochten er nog vragen zijn, stel ze dan maar gerust hoor. Natuurlijk kun je het ook op de manier van GTA Sheep doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Bewerkt: 4 oktober 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.