Jump to content

paar missies lukken me niet

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

een paar missies lukken me niet,

missie 1 : Cesar Vialpando

missie 2 : Wrong Side of the Tracks

wie kan me helpen ?

Geplaatst:
eey,

een paar missies lukken me niet,

missie 1 : Cesar Vialpando

missie 2 : Wrong Side of the Tracks

wie kan me helpen ?

Allereerst de missie 'Cesar Vialpando', waarvan je op WikiGTA al heel wat informatie kunt vinden: *KLIK*. In deze missie is het de bedoeling dat je 'danst' met je auto door op het juiste moment op de juiste toets te drukken. Eigenlijk is er niet een manier waarop het stukken beter gaat dan anders, want het enige wat je hoeft te doen is op het juiste moment een toets indrukken, en daarbij kan maar één ding helpen: Oefenen, veel oefenen. :Y

Dan nog de missie 'Wrong side of the tracks', wat inderdaad een lastige missie is. Ook hierbij kan ik je allereerst doorverwijzen naar de desbetreffende pagina op WikiGTA: *KLIK*. Op die pagina vind je een tip, die erg logisch is: Zorg ervoor dat je naast het deel van de trein rijdt waar de Vagos op staan. Denk er wel aan dat je niet te dicht tegen de trein aanrijdt, maar wat verder naar rechts, zodat Big Smoke de Vagos makkelijker dood kan schieten. Op deze manier moet de missie wel lukken, want ook hier geldt: Oefening baart kunst.

Veel succes ermee! :)

(Mocht het echt niet lukken, en je hebt San Andreas op de PC, dan kun je >>hier<< je savegame plaatsen. Dan haalt iemand anders de missies wel voor je.)

Geplaatst:

Ik neem aan dat je het wel snap bij Cesar Vialpando om die Lowrider wagen op te halen, maar als je moet beginnen te bunnyhoppen gaat het mis. Als je deze missie haalt, kun je deze missie later weer doen om wat geld te verdiene. Deze zij-missie heb ik beschreven op WikiGTA, daar leg ik speciaal uit over dat bunnyhop gedeelte. Lees maar eens door, in een tabel heb ik de besturing enzo gezet. Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Lowrider_C..._San_Andreas%29

Veel succes en ik hoop dat je het snel haalt. Mochten er nog vragen zijn, kun je ook de zoekfunctie raadplegen! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...