achie321 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 hmm.. niemand kan mij vertellen hoe ik dit precies moet downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Setyyy Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2011 Staat perfect vermeldt in het begin van het topic. Eerst lezen; dan posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruitje.Intikker Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2013 De links zijn dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2013 (bewerkt) Ik weet niet of je een 100% savegame wilt, maar zoja, http://www.gtaforum....save-games-psp/ (dit zijn de savegames in de dload base van GTAF) Bewerkt: 5 juli 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2013 SummerBase heeft dit zelf gehost, en is al een tijd niet meer actief. Gezien de site niet meer online is ben ik bang dat de saves met hem ten onder zijn gegaan. Voor nu zit er niets anders op dan het zelf te doen, of zoals hierboven staat in de GTAGames-database kijken of er iets anders tussen zit. Mocht iemand SummerBase kunnen contacteren en de saves bovenhalen: neem even contact op, dan lap ik het topic op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.