Jump to content

Eminem Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier is me 1e signature sinds een maand of 4, 5. Ik vindt dit opzich een hele mooie signature!!

eminemsignaturetg0.gif

Please Rates & Comments

MvG. Romano

Geplaatst:

Ik vind dat grijze vak lelijk. Eminem staat er voor de rest wel goed op, en dat lettertype hoort er idd bij.

Als ik je een punt moest geven kreeg je van me een 7,2

Geplaatst:
Ik vind dat grijze vak lelijk.

Dat is gewoon de achtergrond van de forum want hij is Transparent gemaakt!!

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, King Room!

Als 1e sig is ie goed gelukt. Volgens mij heb je de nieuwe tut van Roennezz gevolgt. Naar mijn geweten is Em een beetje in elkaar gedrukt als je z'n hoofd ziet, of heb ik 't verkeerd? Een erg groot -punt vind ik dat er onderaan plots een groot stuk van je sig weg is. Dat gat zou ik wat kleiner maken. Je lettertype is erg goed gelukt. Ik zou voor de fun de 2e letter E omdraaien zoals je ziet op één van z'n singles. Je moet gewoon de letter E in een apparte layer zetten en die omdraaien. Voor je eerste sig geef ik je een 7. :klap:

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

LoW en willemV bedankt voor de comments and rates..

@ Low

Het is inderdaar een groot stuk wat weg is gelaten. En het lijkt dat die in elkaar gedrukt is vanwegen die grote vlak. Maar iedergeval al bedankt!!

MvG. Romano

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...