King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Hier is me 1e signature sinds een maand of 4, 5. Ik vindt dit opzich een hele mooie signature!! Please Rates & Comments MvG. Romano Reageren
willemV Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik vind dat grijze vak lelijk. Eminem staat er voor de rest wel goed op, en dat lettertype hoort er idd bij. Als ik je een punt moest geven kreeg je van me een 7,2 Reageren
King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik vind dat grijze vak lelijk. Dat is gewoon de achtergrond van de forum want hij is Transparent gemaakt!! Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Hoi, King Room! Als 1e sig is ie goed gelukt. Volgens mij heb je de nieuwe tut van Roennezz gevolgt. Naar mijn geweten is Em een beetje in elkaar gedrukt als je z'n hoofd ziet, of heb ik 't verkeerd? Een erg groot -punt vind ik dat er onderaan plots een groot stuk van je sig weg is. Dat gat zou ik wat kleiner maken. Je lettertype is erg goed gelukt. Ik zou voor de fun de 2e letter E omdraaien zoals je ziet op één van z'n singles. Je moet gewoon de letter E in een apparte layer zetten en die omdraaien. Voor je eerste sig geef ik je een 7. Bewerkt: 4 oktober 2006 door Lord of War Reageren
King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 LoW en willemV bedankt voor de comments and rates.. @ Low Het is inderdaar een groot stuk wat weg is gelaten. En het lijkt dat die in elkaar gedrukt is vanwegen die grote vlak. Maar iedergeval al bedankt!! MvG. Romano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.