Jump to content

Missie In Las Venturas

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Orange-grove

6

• Djago

4

• BrokenTable

3

• barry

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
niet lullen dat is niet zo.... <_<

Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is.

waar heb jij de strategy guide gekocht he ???

Geplaatst:
niet lullen dat is niet zo.... <_<

Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is.

nee idd je ziet alleen dat ie voor een huis staat en er ligt nergens sneeuw en de zon schijnt jmmr dat je niet in de stad kan rijden

Geplaatst:

ik vond de missie naam al raar van back to liberty ofzo naar het noorde vliegen en toen kwam je inderdaad in liberty city al zie je er niet veel van maar er lag wel sneeuw bij mij :rolleyes:

Geplaatst:

Het is absoluut wel waar ... op amerikaanse forums staat het al een tijdje een week of 2,5 .. er staan zelfs screen shots bij..

Dus geen gel*l het is waar! :angry:

Geplaatst:
Het is absoluut wel waar ... op amerikaanse forums staat het al een tijdje een week of 2,5 .. er staan zelfs screen shots bij..

Dus geen gel*l het is waar! :angry:

Kijk, Duidelijkheid. Daar houd ik van. En niet van Stegerman.

Hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken.

Geplaatst:

Leuk hoor, een paar mensen hier hebben niet meer als 20 berichten gepost, en ze scelden mensen uit voor lul <_<

Geplaatst:

Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan :D ..

Klinkt wel vetjes, btw..

Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ?

Geplaatst:
Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan :D ..

Klinkt wel vetjes, btw..

Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ?

Dat denk ik niet, het word dan een verschrikkelijk groot spel als je Liberty City er ook bij zet ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...