Majus Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 kewl , ik ben daar bijna btw die ken rosenberg ziet er wel geinig uit met zen haar zo :o Reageren
Orange-grove Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 niet lullen dat is niet zo.... <_< Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is. waar heb jij de strategy guide gekocht he ??? Reageren
killerbee Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 niet lullen dat is niet zo.... <_< Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is. nee idd je ziet alleen dat ie voor een huis staat en er ligt nergens sneeuw en de zon schijnt jmmr dat je niet in de stad kan rijden Reageren
Orange-grove Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 naja, bij mij lag er sneeuw, maybe dat er meerdere mogelijkheden zijn Reageren
The Dude Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 "wat een boer niet kent dat vreet ie niet" Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik vond de missie naam al raar van back to liberty ofzo naar het noorde vliegen en toen kwam je inderdaad in liberty city al zie je er niet veel van maar er lag wel sneeuw bij mij :rolleyes: Reageren
Revan Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 niet lullen dat is niet zo.... <_< Dat slaat gewoon ff 3 keer nergens op sukkel.. Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 is dit geen spoiler? <_< er word toch niks over de verhaallijn gezegt dus volgens mij niet Reageren
Mr wu Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Het is absoluut wel waar ... op amerikaanse forums staat het al een tijdje een week of 2,5 .. er staan zelfs screen shots bij.. Dus geen gel*l het is waar! :angry: Reageren
Chi Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Het is absoluut wel waar ... op amerikaanse forums staat het al een tijdje een week of 2,5 .. er staan zelfs screen shots bij..Dus geen gel*l het is waar! :angry: Kijk, Duidelijkheid. Daar houd ik van. En niet van Stegerman. Hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken. Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Leuk hoor, een paar mensen hier hebben niet meer als 20 berichten gepost, en ze scelden mensen uit voor lul <_< Reageren
Joewie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hij kan altijd gelijk hebben, ook al geloof je het niet. Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan .. Klinkt wel vetjes, btw.. Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ? Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan ..Klinkt wel vetjes, btw.. Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ? Dat denk ik niet, het word dan een verschrikkelijk groot spel als je Liberty City er ook bij zet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.