willemV Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Heej peepz, Ik ga binnenkort nieuw spel kope voor PSP, ik denk the godfather....Maar is dit een leuke en goede game? Of heeft iemand een link naar een review/preview van dit spel? dank je wle Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) ik weet niet of het voor de psp iets is maar voor de PC zou ik het niet kopen ik vond het een grappig spelletje maar dan ook maar voor een paar dagen. daarna was het niet meer leuk Bewerkt: 4 oktober 2006 door Dikbuik Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Heej peepz,Ik ga binnenkort nieuw spel kope voor PSP, ik denk the godfather....Maar is dit een leuke en goede game? Of heeft iemand een link naar een review/preview van dit spel? dank je wle The godfather psp Heb hier de review gevonden, hopelijk geeft het je genoeg informatie Bewerkt: 4 oktober 2006 door gammie Reageren
willemV Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Thanks Dikbuik en gammie. Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 je kan ook op gammo kijken daar staat ook alles op Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik heb hem al, maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.