Jump to content

Saven

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb een zeer vervelend probleem, Als ik de eerste missie gedaan heb en in m'n huis kan. Loop ik op die diskette, om te daven, en dan krijg ik een beeld van de save lijst. Er staat dan: This save file is not present. Ik dacht eerst dat het aan mijn eigen dvd-rom lag, maar ik heb hem geruild en hij doet het nog steeds niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Misschien iets aan mijn computerinstellingen? Maar wat?

Drakonie

Geplaatst:

Dat betekend niet dat je PC ofzo er niet goed voor is hoor, het is gewoon standaard dat dat er staat. Het betekend gewoon dat op dat slot geen savegame staat, je kunt daar dus gewoon saven. Ze hadden er dus eigenlijk beter 'Empty' neer kunnen zetten. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat Froodoo zegt ja,

Want hij (je safe menu) zegt: "This save file is not present", omdat je bestanden wat je safegames zijn, pas worden aangemaakt als je op die plek opslaat. En als je in dat "slot" nog niet gesafed hebt, is die er dus niet, dus the safe file is dan niet presented nee.

Met andere woorden, er is niks aan de hand.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

ok, dan weet ik dat, maar dan ligt het probleem ergens anders..

Als ik erop klik dan staat er: Error! You can't save here. Please chack your save directory.

Wat is m'n save directory? en waar kan ik wat veranderen?

Geplaatst: (bewerkt)

Zit er in je documenten een map genaamd: San Andreas User Files? Dan moet je een nieuwe map aanmaken met die naam. ALs je liedjes erin wil moet je: User Tracks erin zetten. (Zie afbeelding)

Maar je hoeft niet alle bestanden te hebben, GTA SA maakt die zelf aan.

savegamesjl1.th.png

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Moet ik hem opnieuw installeren? Hij geeft nog steeds hetzelfde aan.

Welkom op het Forum, Drakonie ! :cya:

Je kan inderdaad eens proberen opnieuw te installeren, en het dan eens opnieuw proberen. Ook kan je zoals ikt zegt indien er geen GTA User Files map die eens proberen die aan te maken, maar dat gaat volgens mij niet helpen aangezien daar andere bestanden bij nodig zijn.. Heb je hem eigenlijk wel legaal gekocht, en niet gedownload ? Ik hoop dat het werkt ! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...