King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) Hier is me cover.. maten zijn 500x500 deze hadik voor iemand gemaakt De echte cover ben ik nog mee bezig.. die hoeft pas af voor 18 februari want die is voor iemand voor de verjaardag Graag Rate's & Commet's Edit: Lettertype is niet goed ik weet is pixelachtig!! Bewerkt: 4 oktober 2006 door King Room Reageren
Paper Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Bejje halverwege gestopt ofzo? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik kan zoiets ook met paint maken. Gewoon een photoprogrammatje die je gratis bij de eerste goedkope webcam erbij krijgt, Knippen en plakken op paint. Dit zal met photoshop gemaakt zijn. Ik vind um niet mooi. Al helemaal niet voor photoshop. Daarom krijg je een 6/10 van mij. Reageren
Paper Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ik kreeg geen photoprogramma bij webcam Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ik kreeg geen photoprogramma bij webcam Ik wel, en die van mij kosten 14 euro hier kan ik mee knippen, en foto's prima mee changen. Reageren
.Levi. Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ontopic blijven en raten volgens de regels. King Room wilt dat zijn design wordt gerate volgens de regels en niet dat hier over andere dingen wordt gepraat. Regel: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om bij elke rate die je doet, of bij elk commentaar of stem dat je geeft op een design je mening te onderbouwen, dus vertellen waarom je dat vind. Denk eraan.. Alvast bedankt. >>> Door .Levi.: Hierop reageren doe je via pb.<<< Reageren
Paper Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ok, ik vind het 'halverwege gestopt' omdat het knippe plakke is en wat text erbij gooie. Reageren
power749 Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ok...ik geef je een 6/10 want ik vind het niet mooi gemaakt, en het lettertype vind ik ook niet echt passend, maargoed, je echte ontwerp hoeft pas in Feb. af te zijn dus wat niet is kan nog komen.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik vind het bar slecht. De renders grootte passen niet. Pharrel is stukken groter als Snoop. En het Pixelfont past er ook niet bij. Sorry, je kan beter. 4/10 ! Whoop Reageren
Ferre Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik vind de cover wat minder geslaagd. Ik zal je even helpen daarbij. Ik begin met Pharrel een Snoop, ze zijn netjes uitgeknipt. Alleen Pharrel lijkt een beetje versmald (in de hoogte) en Snoop Dogg ziet er blauw uit. Hier gaat het al een beetje mis. Het ziet er niet zo realistisch uit omdat de foto's er verschillend uitzien (hier kom ik later nog op terug). De auto op de achtergrond is leuk alleen staat er naar mijn idee wat te groot op (en ook wel Snoop&Pharrel). Als je die 3 knipsels dus even verkleind en inblend ziet het er wat realischtischer uit. Om het meer 1 deel te laten lijken kun je nog een Adjustments Layer gebruiken. Curves, Grandient Map, Brigtness/Contrast enzovoort. De achtergrond is ook wat simpel, is het zo dat je de filter Shear hebt gebruikt? Het geeft een leuk effect alleen ik vind het hier niet zo goed bij passen. Als je de achtergrond wat opvult met een stock o.i.d. is het aardig mooi. Aan de tekst zou je ook nog wat kunnen werken. Deze font is een tikkie saai. Succes nog met je cover/cadeau! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.