Jump to content

Terretory pakken

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik ben klaar met de missies behalve de laatste: End of the Line.

Dusz, terretory pakken.

Mijn probleem is dat er echt madness in de stad is en ik bij 1 politie ster 5 motoren voor me plaat krijg :puh:

Maja, welk wapen kan ik het beste gebruiken? (ik dacht zelf aan de minigun) en welke tactiek is goed?

Oké nog een vraagje: kan je je minigun (als je m vaak genoeg opnieuw pakt) op unlimited ammo krijgen? Net als bij M4 bij amonation maar dan door gewoon te pakken...

Geplaatst: (bewerkt)
Heey,

Ik ben klaar met de missies behalve de laatste: End of the Line.

Dusz, terretory pakken.

Mijn probleem is dat er echt madness in de stad is en ik bij 1 politie ster 5 motoren voor me plaat krijg :puh:

Maja, welk wapen kan ik het beste gebruiken? (ik dacht zelf aan de minigun) en welke tactiek is goed?

De Minigun is inderdaad handig voor dit soort dingen. Ik adviseer je daarom ook de minigun, of de M4. Een snelschietend wapen is erg handig voor dit soort dingen, dus geen shotguns want dit duurt langer door het laden. Zorg dat je genoeg munitie hebt, en voor de rest moet je gewoon schieten voor je leven!!

Oké nog een vraagje: kan je je minigun (als je m vaak genoeg opnieuw pakt) op unlimited ammo krijgen? Net als bij M4 bij amonation maar dan door gewoon te pakken...

Ik zou het niet weten...

Bewerkt: door John278
Geplaatst:
Hoeveel terretory moet ik eigenlijk pakken? Alles van de ballas of gewoon een bepaald aantal blocks?

Zie hier, rechtstreeks van WikiGTA:

Je moet proberen zoveel mogelijk hoods te veroveren, als je 20 gebieden of 35% hebt veroverd dan zul je van Sweet een telefoontje krijgen.

Lijkt me duidelijk genoeg. Veel succes ermee! ;)

Geplaatst:

Je kan door een makkelijk trukje aan deminigun komen:

Rijd naar Toreno's mansion en als je de benodigde missie's hebt behaald spawnen daar zware wapens. Ik raad je aan daarvan de minigun te pakken, dan te saven, weer de minigun pakken enzovoort tot je denkt genoeg munitie te hebben. :Y

Hoeveel terretory moet ik eigenlijk pakken? Alles van de ballas of gewoon een bepaald aantal blocks?
Je moet 35% van alle gebieden in je bezit hebben maar deze vraag is al beantwoord.. Veel succes met de missie ! :cya:
Geplaatst:

Hier zijn al hééél wat topics over gemaakt. Ik heb geen zin om die te zoeken dus leg ik snel ff uit hoe ik 't doe. Ik ga op veel manieren te werk. De makkelijkste is met een Sniper op een dak kruipen en dan gewoon de Ballas/Vagos neer te schieten. Zij zullen je weinig kunnen raken dus ben je in 't voordeel. Een nog andere manier is dat je een Minigun meeneemt en dan de Ballas of Vagos neerknalt. Dit is een slechtere manier dan de dak-manier vind ik. Met de minigun kun je sneller geraakt worden en dat werkt je 'n beetje in 't nadeel. Of je kunt ook een bus jatten, zoveel mogelijk Groves recruiten en dan er op af gaan! Er zijn dus verschillende manieren om zo'n teri over te nemen.

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...