Jump to content

Favoriete (bass)gitarist

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eey people! hier kan je ff kwijt wie je de beste gitarist/bassist vind. hier zijn alvast de mijne! veel plezier! =)

mijn favo bass spelers zijn

1: cliff burton (ex metallica, R.I.P. still love your music dude!)

2: robbert trujilo (metallica)

3: jason newsted (ex metallica)

4: fieldy (KoRn

5: tom araya (slayer)

mijn favo gitaristen:

1: kirk hammett (metallica...again =P)

2: adrian smith (iron maiden)

3: kerry king (slayer)

4: yngwie malmsteen

5: mick thompson (slipknot)

nou dit was het wel zo'n beetje... ik vind nog veel meer spelers geweldig maar past er nooit op =P

greetz dh-loco :cya:

Bewerkt: door dh-loco
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dh-loco

7

• Preddy

3

• njeg0d

3

• Ice Banana

2

Een van de betere die ik heb gehoord:

Slash (ex Guns N Roses) (November Rain, alsie op die piano gaat staan(in de clip dan), kippenvel)

Tbh is dat de enige gitarist die ik bij (nick)naam ken. Ik verdiep me niet echt in de bands waar ik naar luister.

Edit: "1: cliff burton (ex metallica, R.I.P. still love your music dude!)", is dat die gitarist van Metallica die 20 jaar geleden overleed? Hoorde ik eergister wat van op de rrradio.

Bewerkt: door Preddy

slash is zeker een vette gitarist! :D

ik vind hem ook goed in paradise city! ijzersterk nummer! hij speelt ook goed in velvet revolver niet echt heel bekend maar je kent het nummer slither denk k wel. zijn riff is zo vet in dat nummer!

om ff terug te komen op november rain...echt geweldig! k kan mezelf ook helemaal inleven in zijn solo :)8)

Geplaatst:

Ik ga meer voor de wat oudere gitaarspelers, en dan vooral uit de wat ruigere bands. Voorbeelden: Slash inderdaad van Guns 'n' Roses, Joe Satriani (vooral geweldig in het nummer Surfin' with the Alien) en Steve Vai (Whitesnake, David Lee Roth). En persoonlijk vond ik Mark Nopfler van Dire Straits ook altijd erg goed.

Geplaatst:

de gitaristen die je noemt zijn inderdaad erg goede spelers! :D maar een beetje te ver voor mijn tijd denk ik... ik hou zelf onwijs veel van metallica,iron maiden etc. hun hebben echt sterke nummers waar het gitaarspel het maximum berijkt! :*D (ook wel voor mijn tijd maar hun muziek is geweldig... ;) )

Geplaatst:

Heb even gezocht naar de namen, Billie Joe Armstrong (guitar), Mike Dirnt (bass guitar) van GreenDay vind ik ook een paar zeer goede stuk spelen.

greenday heeft wel vette nummers maar het is niet echt een band waar ik helemaal gek van ben! ik heb wel ooit een keer gehoord dat billie live het riff van iron man (black sabbath) en een stuk master of puppets (metallica) speelde! dat was echt vet! :D

wat vinden jullie trouwens lager gestemde gitaren? crap/goed? ik vind het in ieder geval middelmatig want ik vind het juist vet om akkoorden te spelen :)

Geplaatst:

Greenday rules! Billie joe en mike zijn erg goeie gitaristen, billie joe schreef zijn eerste lied al op z'n 13e!!

Billy Joe schrijft inderdaan mooie teksten!! :*D ik schrijf zelf ook wel al vanaf mijn 12e over van alles en nogwat :engel::D

en preddy

cliff burton was inderdaad de ex bassist van metallica die in 1986 overleed...een groot verlies voor de metal wereld en metallica/familie

Geplaatst:

Cliff Burton was de beste bassist vinnik(Metallica).

En van gitaar vind ik Kirk Hammet (Metallica)wel goed maar Herman Li (Dragonforce)is gewoon supergoed en ondergewaardeert.

Dragonforce solo

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...