Lua Lua 32 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 gitaristen: jimmy hendrix carlos santana Reageren
dh-loco Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) die solo van herman li is ckr vet!!! daar kunnen we nog veel van verwachten! santana en hendrix zijn inderdaad onwijs goeie gitaristen ...grote beinvloedingen voor de beste gitaristen van vandaag... Bewerkt: 4 november 2006 door dh-loco Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Nou,lijkt me duidelijk. Wie is jouw favoriete (rock, heavy metal , punk, hard rock..) Gitarist(en)? Oops,een a'tje teveel in de titel De mijne; Kurt Cobain (Nirvana) (1967 - 1994) Ace Frehley (KISS) Jimi Hendrix (1942 – 1970) John Lennon (The Beatles) (1940-1980) Slash (Slash's Snakepit, Guns and Roses, Velvet Revolver) Angus Young(Hoofdgitarist bij AC/DC) Malcolm Young(Slaggitarist bij AC/DC) Herman Li (Dragonforce) Sam Totman ( Dragonforce) Dave Murray (Iron Maiden) Je kan hier kiezen als je wilt. IB >>> Door GTA-Sheep: Sorry IB, maar er bestond al een topic over je favoriete gitarist. Samengevoegd dus....<<< Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Ik haat gitaristen alleen Jimmi Hendrix is wel chill Reageren
Aeroplane Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Electrische Gitarist : John Frusciante ( Red Hot Chili Peppers ) Bass Gitarist : Micheal " Flea " Balzary ( Red Hot Chili Peppers ) Zo voorspelbaar ? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Carlos Santana. kan dat op z'on chille manier Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Roger Waters van Pink Floyd! Beste gitarist is Eric Clapton. Bewerkt: 25 april 2007 door DJ Vincento Reageren
.Djanick Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) mijn favo gitarist en tevens grote voorbeeld: Herman li *dragonforce* ik vind hem waanzinnige solo`s hebben die echt haast NIEMAND kan nadoen vooral de solo`s in valley of the damned zijn gewoon te erg voor worden, hij slaat zo ongeveer 22 tabs aan in 3 seconden en dat doet hij 2 minuten lang zonder een lamme hand te krijgen alleen jammer van de geluidsqualiteit nuhier nog een solo van hem met betere geluid heart of a dragon solo ze zeggen dat hij live beter speelt dan in clips zelf, ik wil dat dan echt horen en dat ga ik ook doen ^^ bij fields of rock komen ze Bewerkt: 25 april 2007 door .Djanick Reageren
Sdajafol Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Herman Li is een erg goede gitarist, alleen jammer dat zijn band niet zulke goede muziek maakt Andere goede gitaristen: "Dimebag" Darrell Abott (Pantera - overleden (neergeschoten op het podium )) Charles "Chuck" Schuldiner (Death - overleden (hersentumor)) Mark Knopfler (Dire Straits) Joe Satriani Steve Vai John Petrucci (Dream Theatre) Steve Ray Vaughn Santana Paul Clark Brian Loyd KK Downing (Judas Priest) Hendrix Ralph Santolla (Deicide, Sebastian Bach) Trey Azagtoth (Morbid Angel) Tony Lazaro (Vital Remains) Slash Allemaal redelijk 'standaard' supergitaristen (vaughn, vai, satriani etc...), maarja, die zijn dan ook serieus goed. Alexi Laiho van Children of Bodom heeft ook de potentie om uit te groeien tot een echt goede gitarist, maar dan moet hij eens stoppen met CoB Reageren
Bright Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Flea: basgitarist RHCP (Red hot chili peppers) John: gitarist RHCP Reageren
njeg0d Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Dit is mijn top 10: 1. Jimi Hendrix 2. Duane Allman (The Allman Brothers Band) 3. Eric Clapton 4. Jerry Garcia (The Grateful Dead) 5. Stevie Ray Vaughan 6. Billy Gibbons (ZZ Top) 7. Johnny Winter 8. Warren Haynes (The Allman Brothers Band, Gov't Mule) 9. John Frusciante (Red Hot Chili Peppers) 10. Jimmy Page (Led Zeppelin) Reageren
Wesley Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Mijn Top 10 is: 1, Joe Satriani 2, Eddie van Halen 3, Eric Clapton 4, Steve Vai 5, Jimi Hendrix 6, Angus Young 7, Billy Gibbons 8, Jimmy Page 9, David Evans (a.k.a. The Edge) 10, Saul Hudson (a.k.a. Slash) _0_ Legendarische gitaristen! Bewerkt: 18 februari 2009 door Wesley_GTA Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) De mijne;Kurt Cobain (Nirvana) (1967 - 1994) Ace Frehley (KISS) <<<<(?) Wie is dat, IB? Jimi Hendrix (1942 – 1970) << Agree. Maar hij hoort wel bovenaan. John Lennon (The Beatles) (1940-1980)(?) Slash (Slash's Snakepit, Guns and Roses, Velvet Revolver) Angus Young(Hoofdgitarist bij AC/DC) Malcolm Young(Slaggitarist bij AC/DC) Herman Li (Dragonforce) Sam Totman ( Dragonforce) Dave Murray (Iron Maiden) Cabyon Ik heb even mijn lijstje gemaakt. Jimi rocks! Verder vindt ik de bassist van RHCP awesome. :$ Bewerkt: 18 februari 2009 door Cabyon Reageren
Platypus Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Jimi Hendrix, Slash en Angus Young edit: beste bassist vind ik Duff McKagan (ex-lid GN'R, lid Velvet Revolver) Bewerkt: 18 februari 2009 door Platypus Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Jimi natuurlijk, John Frusciante van de Peppers. En Flea van de Peppers is de beste Bassist! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.